استاندار یزد در شورای اداری مطرح کرد:اعلام آمادگی یک شرکت دانمارکی برای مشارکت در انتقال آب به یزد

استاندار یزد از اعلام آمادگی یک شرکت معتبر دانمارکی برای مشارکت در امر انتقال آب از دریای عمان به یزد خبر داد.
کد خبر: ۵۶۱۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۶ 04 February 2018

به گزارش «تابناک یزد»محمود زمانی قمی عصر امروز در جلسه شورای اداری استان یزد که با حضور معاون اول رئیس جمهور و سه تن از اعضای کابینه دولت برگزار شد، با اشاره به ظرفیت ‌های توسعه ای استان یزد اظهار داشت: یزد همانگونه که توانسته ۲۴ سال رتبه نخست کنکور را به خود اختصاص دهد، باید در حوزه فناوری و توسعه شرکت‌های دانش ‌بنیان نیز رتبه نخست را از آن خود کند و این ظرفیت در استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه آب همچنان مسئله اول استان یزد است، افزود: برای اصلاح روش‌های مصرف در استان از مجموعه روحانیت، مساجد، رسانه‌ها، هنرمندان، سمن‌ها و ... مدد گرفته ایم و معتقدیم اصلاح الگوی مصرف باید در کنار همه گزینه های مرتبط با بحث آب مدنظر باشد.

زمانی قمی با بیان اینکه در زمینه انتقال و تامین آب استان یزد، هیچ گزینه ممکن و میسوری را کنار نمی گذاریم و از هر چه لازم باشد، بهره می‌گیریم تا آب را به استان بیاوریم، اظهار داشت: از توان و ظرفیت شرکت های خارجی نیز در این زمینه استفاده می کنیم.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: به تازگی با یک شرکت معتبر دانمارکی مذاکره ای داشته ایم و این شرکت علاقمند به مشارکت در امر انتقال آب از دریای عمان به یزد است و در این زمینه اعلام آمادگی کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت بحث گردشگری در استان یزد تصریح کرد: با توجه بحث مهم گردشگری خارجی، رایزن گردشگری در سفارتخانه ها مورد نیاز است که امیدواریم در این زمینه تدابیر لازم اندیشیده شود.

زمانی قمی همچنین با بیان اینکه مثلث گردشگری یزد، اصفهان، شیراز باید تقویت شود، افزود: در تلاش برای تسهیل امور در زمینه ایجاد زیرساخت‌ها در حوزه گردشگری هستیم.

خبرگزاری مهراستاندار یزد در شورای اداری مطرح کرد:اعلام آمادگی یک شرکت دانمارکی برای مشارکت در انتقال آب به یزد

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار