رئیس جديد هیات نجات غریق استان یزد مشخص شد

سکان هدايت هیات نجات غریق استان یزد با انتخاب اعضاي اين مجمع ورزشي براي چهار سال آينده به عهده «محمدرضا محمدی‌نیا» گذاشته شد.
کد خبر: ۵۵۱۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲ 13 January 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ مجمع انتخاباتی هیات نجات غریق استان با حضور «مهرداد علی قارداشی» ريیس فدراسیون نجات غریق و غواصی كشور، «مسعود شریعتی» مدیر کل ورزش و جوانان استان و دیگر اعضاء مجمع در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد .

اين دوره مجمع انتخاباتی هیات نجات غریق استان یزد با حضور چهار نامزد پيگيري شد كه پس از اعلام برنامه‌ها و رای گیری، «محمدرضا محمدی نیا» با ۱۰ رای از مجموع آراء ماخوذه برای مدت چهار سال، پست ریاست هیأت نجات غریق و غواصی استان را تصدي كرد.

ريیس فدراسیون نجات غریق و غواصی كشورمان در این مجمع گفت: معتقدیم كه آموزش با حضور مربیان با دانش روز دنیا می‌تواند به توسعه اين رشته در کشور کمک کند و امیدوارم بتوانیم این رشته را بیش از پیش گسترش داده و شاهد موفقیت‌های بيشتر آن در سطح جهان و آسیا باشيم.

به گزارش ایسنا، مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد هم در این نشست گفت: یزد داراری پتانسیل بالایی در رشته نجات غریق است و باید با برنامه‌ریزی، تلاش و همدلی این رشته را گسترش داد تا شاهد پیشرفت این هیات در کشور باشیم .

در پایان اين مجمع انتخاباتي نيز اعضاء مجمع به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار