مدیر عامل شرکت توزیع برق استان قم مطرح کرد

برق رایگان برای هیأت‌های مذهبی قم

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان قم ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان گفت: هیات‌ها می‌توانند به منظور تامین برق مورد نیاز تکیه‌ها و حسینیه‌ها با مراجعه به مناطق چهارگانه برق نسبت به درخواست اشتراک رایگان اقدام کنند.
کد خبر: ۴۹۹۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۳ 26 September 2017
به گزارش تابناک قم، مهدی آهنین پنجه اظهار کرد: تا پایان مردادماه سال جاری بیش از 44 کیلومتر شبکه فشار متوسط احداث شده است از این عدد 38.5 کیلومتر شبکه هوایی و 5.7 کیلومتر شبکه زمینی احداث شده است.

وی افزود: بیش از 21 کیلومتر شبکه‌های هوایی و زمینی احداث شده که از این مقدار 17 کیلومتر در بخش شبکه‌ها هوایی و چهار کیلومتر نیز به  صورت شبکه زمینی احداث شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان قم در ادامه بین کرد : هزار و 961 دستگاه چراغ روشنایی معابر در سطح استان نصب شده است و در مجموع تعداد چراغ های روشنایی معابر بالغ بر 95 هزار و 188 است.

وی عنوان کرد:در مدت 5 ماه نخست امسال بیش از 6 هزار و 404 مشترک جذب کردیم که 5 هزار و 23 انشعاب به بخش خانگی، 689 انشعاب به بخش عمومی، 47 انشعاب به بخش کشاورزی، 116 انشعاب به بخش صنعتی و 827 انشعاب به سایر مصارف اختصاص می‌یابد.

آهنین پنجه گفت: در سال گذشته پیک مصرفی 702 مگاوات بود که در سال جاری 6.8 درصد افزایش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: به منظور خدمت رسانی مطلوب به مشترکین تعداد دو منطقه برق در سطح استان اضافه شد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان قم تاکید کرد: از اماکن و هیات‌ها تقاضا داریم به منظور حفظ ایمنی عزاداران ضمن رعایت فاصله جانبی و ارتفاع در برپایی چادرها و تکیه‌ها با شبکه‌های برقی، از تجهیزات استاندارد و بدون ایراد فنی استفاده کنند تا از بروز حوادث ناگوار جلوگیری شود.

وی اظهار کرد: هیات‌ها می‌توانند به منظور تامین برق مورد نیاز تکیه‌ها  و حسینیه‌ها با مراجعه به مناطق چهارگانه برق نسبت به درخواست اشتراک رایگان اقدام کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار