نماینده مردم قم در مجلس:

پاسخ عملی به رژیم غاصب صهیونیستی داده خواهد شد

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با انتشار پیامی ضمن ابراز خشم خود از شهادت سید حسن نصرالله، بر لزوم پاسخ عملی به رژیم غاصب تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۸۵۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۷ 29 September 2024

به گزارش تابناک قم، متن پیام محمد منان رئیسی به شرح زیر است:
آه از غمی که تازه شود با غمی دگر...
در کمال تاسف و تاثر، به فاصله کمتر از دو ماه از شهادت شهید هنیه، خبر غیر قابل باور شهادت سید حسن نصرالله نیز تایید شد. آنقدر اندوهگین و در عین حال، خشمگین هستم که حال و حوصله نوشتن ندارم، اما لازم دانستم به مراجع متولی و مسئولانی که با انفعال خود سبب تداوم این ترور‌های زنجیره‌ای شده‌اند هشدار دهم که شدت خشم ملت انقلابی ایران از این جنایت آخر به حدی است که اگر به مانند اغلب دفعات قبل، صرفا به گفتار درمانی بسنده کنند و در عمل، دشمن خبیث را ادب نکنند این بار معلوم نیست که بی‌توجهی به خشم مقدس و بغض فروخفته جوانان انقلابی ایران اسلامی چه تبعاتی را به بار خواهد آورد.
بترسید از روزی که هسته سخت انقلاب اسلامی و به ویژه مستضعفان و پابرهنه‌هایی که همواره پای کار انقلاب بوده‌اند، انقلاب را از اهداف و شعارهایش تهی ببینند و از آن دل بِبُرَند. اگر هم تاکنون اندک تردیدی درباره لزوم پاسخ عملی وجود داشت با حکم امروز آقا و این فرمان ایشان که "بر همه مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث آن را یاری کنند" آن اندک تردید نیز برطرف شده است. اگر هم خودتان درگیر ملاحظات و مصلحت اندیشی‌ها شده‌اید لااقل بی‌توجه به غر و لند‌های عافیت‌طلبان، راه را برای شهادت طلبان باز کنید؛ بسم الله... .

انتهای پیام/ع

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار