آغاز کلاس داوری کنفدراسیون فوتبال آسیا در اردکان

رئیس هیات فوتبال استان یزد از آغاز کلاس داوری کنفدراسیون فوتبال آسیا در اردکان خبر داد.
کد خبر: ۳۸۸۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳ 04 March 2017
به گزارش تابناک یزد،عبدالرضا دستا  افزود: این دوره آموزشی با حضور 22 داور در بخش آقایان در رشته فوتبال در کانون فرهنگی تربیتی حضرت امام خمینی (ره) شهرستان اردکان آغاز شد.
وی ادامه داد: در این دوره داوران اردکان زیر نظر مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا و فوتبال ایران علیرضا کهوری آموزش های لازم تئوری و عملی را به مدت یکهفته فرا می گیرند .
رئیس هیات فوتبال استان یزد گفت: داوران شرکت کننده در طول دوره با قوانین و مقررات 1٧ گانه داوری فوتبال آشنا خواهند شد و در پایان دوره از شرکت کنندگان آزمون های تئوری و تست های عملی (بدنی) بعمل خواهد آمد.
دستا گفت: ارتقای داوری فوتبال استان یزد و شهرستان های تابعه از هدف های برگزاری این کلاس است و همچنین در پایان این دوره و بعد از برگزاری آزمون تئوری و عملی گواهینامه اعطا می شود .
وی افزود: داوران موفق در آزمون پایانی بر اساس مقررات فدراسیون فوتبال ، مجوز قضاوت در مسابقات مختلف استان یزد را کسب خواهند کرد.
استان یزد حدود 200 داور فوتبال با درجه های مختلف علمی دارد که از این تعداد حدود 50 نفر فعال هستند و کار قضاوت لیگ های استانی و تعدادی نیز در فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی در لیگ های کشوری حضور دارند.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار