مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در یزد برگزار می‌شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان یزد از برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در یزد خبر داد.
کد خبر: ۳۰۳۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳ 29 September 2016

به گزارش تابناک یزد،محسن علیزاده  با اشاره به اینکه مرحله نخست جشن عاطفه‌ها با هدف تامین نیازهای تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند و کم‌بضاعت در سطح شهر برگزار شد، اظهار داشت: مرحله دوم این جشن نیز همزمان با سراسر کشور در یزد برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در مدارس استان و از 10 مهرماه جاری برگزار می‌‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان یزد خاطرنشان کرد: مراسم نمادین جشن عاطفه‌ها با حضور مسؤولان استان یزد در دبیرستان دوره اول شهید صدوقی در بلوار پاکنژاد، کوچه بیمارستان سوانح و سوختگی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مشارکت خوب مردم یزد در برنامه‌های خیری و نیکوکارانه اظهار امیدواری کرد: در جشن عاطفه‌های امسال نیز شاهد حضور گسترده مردم و دانش‌آموزان برای کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت باشیم.

علیزاده عنوان کرد: کمک‌های جمع‌‌آوری شده در هر مدرسه با نظر مدیر و با حفظ شأن و جایگاه دانش‌آموزان، صرف نیازمندان همان مدرسه می‌شود.

وی یادآور شد: در حال حاضر بالغ بر 5 هزار دانش‌آموز و دانشجو زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند که بخشی از کمک‌های جمع‌آوری شده به این دانش‌آموزان و بخش دیگر به دانش‌آموزان کم بضاعتی که زیر پوشش کمیته امداد نیستند، اهدا خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار