معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان به خبرنگاران گفت:

برگزاری جشن جوانه ها با حضور 24هزار و 301 دانش آموز پایه هفتم 31شهریور ماه/اشتغال به تحصیل 69هزار دانش آموز در دوره اول متوسطه در سال تحصیلی جدید

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان گفت : جشن جوانه ها با حضور 24هزار و 301 دانش آموز پایه هفتم 31شهریور ماه برگزار می شود .
کد خبر: ۲۹۱۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱ 05 September 2016
به گزارش تابناک  لرستان ،محمد حسین اردشیر افزود : در سال تحصیلی جدید قریب به 69هزار دانش آموز در دوره اول متوسطه مشغول به تحصیل خواهند شد که در حرکتی ابتکاری برای آشنایی این دانش آموزان با قوانین ،مقررات و آئین نامه های آموزشی و پرورشی جشن جوانه ها همزمان با برگزاری جشن شکوفه ها 31شهریور ماه در تمامی مدارس دوره اول متوسطه برگزار خواهد شد .

وی در ادامه شعار شورای پروژه مهر آموزش و پرورش لرستان را ((آموزش و پرورش بالنده ،با برنامه محوری ، پژوهش مداری و اخلاق گرایی )) اعلام کرد و افزود : دستگاه تعلیم و تربیت لرستان با سرلوحه قرار دادن این شعار و سیاست های پنج گانه مقام عالی وزارت و اهداف سند تحول بنیادین تلاش می کند تا بستر مناسبی برای اعتلای آموزشی و پرورشی دانش آموزان فراهم کند .

اردشیر به کسب 6رتبه برتر کشوری دانش آموزان لرستانی در دومین جشنواره ملی نوجوان خوارزمی اشاره کردو افزود : با جهانی شدن علوم ،آموزش و پرورش تلاش می کند تا با شناسایی و هدایت استعدادهای برتر زمینه شکوفایی دانش آموزان را در میادین ملی و بین المللی فراهم کند . وی به استقرار پایه دهم هم اشاره کرد و گفت : بر اساس نظام جدید آموزشی هدایت تحصیلی دانش آموزان در پایه نهم صورت می گیرد و مدیران و مشاوران مدارس باید زمینه شناخت و آشنایی دانش آموزان با رشته ها ،حرف و مشاغل را فراهم کنند.

وی توسعه متوازن هدایت تحصیلی را یک سیاست محوری برشمرد و تاکید کرد : بایدهدایت تحصیلی دانش آموزان بر اساس استعداد ،توانمندی ،علائق و نیازجامعه و بازار کار باشد .
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار