کندی روند توسعه تولید آهک هیدراته پلدختر

گروه استان‌ها- استاندار لرستان ضمن انتقاد از روند توسعه تولید آهک هیدراته پلدختر گفت: عملیات اجرایی این پروژه باید تسریع می‌شود.
کد خبر: ۱۱۸۵۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰ 26 September 2024

به گزارش «تابناک لرستان»، ابوطالب شفقت در سفر به پلدختر و بازدید از طرح‌های این شهرستان خصوص ۲ کارخانه تولید آهک هیدراته پلدختر اظهار کرد: مکاتبات لازم با مدیران شرکت ایمیدرو برای تسریع در فعالیت کارخانه‌ی بخش دولتی انجام می‌شود. 

وی با بیان اینکه در این کارخانه همچنین مشکلاتی در مسیر استحصال سنگ تا کارخانه وجود دارد که ایمیدرو باید سریع‌تر آن را مرتفع کند افزود: کارخانه آهک هیدراته بخش خصوصی پلدختر نیز در حال حاضر فعال است، اما هنوز مشکل توسعه آهکی دارد و در این مورد نیاز به کارشناسی بیش‌تر دارد. 

شفقت با تاکید بر اینکه باید بستری فراهم شود ضایعات انبار شده در این کارخانه به چرخه تولید بازگردند عنوان کرد: ساختمان نیمه تمام مصلای این شهر نیز حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل به اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال نیاز دارد. 

استاندار لرستان ضمن تقدیر از پیگیری‌های امام جمعه پلدختر ابراز امیدواری کرد با حمایت‌هایی که انجام خواهد شد ساختمان مصلا زودتر تکمیل شود.

انتهای پیام/ن

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار