همزمان با ایام نوروز

سامانه پیامکی و تلفن گویای مسجد مقدس جمکران راه‌اندازی شد

سامانه پیامکی و تلفن گویا مسجد مقدس جمکران به منظور تسهیل در امر اطلاع رسانی از برنامه‌های جاری این مکان مقدس راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۱۷۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۷ 28 March 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، نمازگزاران مسجد مقدس جمکران می‌توانند به منظور اطلاع از برنامه‌های مذهبی و مناسبتی این مسجد مقدس ضمن تماس با تلفن گویا 37255000 با پیش شماره 025 و یا ارسال عدد 313 به سامانه پیامکی 30003313 به آخرین اخبار و اطلاعات مورد نیاز دسترسی داشته باشند.

نمازگزاران و مجاوران در ارتباط با تلفن گویا مسجد مقدس جمکران می‌توانند به 9 قسمت شامل تاریخچه و اعمال مسجد، اطلاع از برنامه‌های مسجد، شماره حساب‌های نذورات، برنامه‌های مرکز گل نرگس ویژه کودکان، خادمین افتخاری، انتشارات مسجد، اطلاع از معاونت‌ها و مدیریت‌های مسجد، ارتباط مستقیم با تولیت مسجد و در نهایت ثبت نظرات، پیشنهادات و انتقادات دسترسی داشته باشند.

همچنین علاقمندان می‌توانند با ارسال عدد 313 به سامانه پیامکی 30003313 به اطلاعاتی از جمله برنامه‌های هفتگی مسجد، شماره حساب‌های نذور و ثبت نظرات، پیشنهادات و انتقادات دسترسی داشته باشند.

عاشقان و دلدادگان حضرت صاحب الزمان (عج) می‌توانند در جریان آخرین اخبار و برنامه‌ها از طریق پایگاه خبری مسجد مقدس جمکران به نشانی news.jamkaran.ir قرار گیرند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار