امام جمعه خرم آباد:

ایران اسلامی نمودار عظمت و قدرت اسلام است/سرنوشت منطقه را محور مقاومت تعیین می‌کند

گروه استان‌ها_ امام جمعه خرم آباد گفت: ایران اسلامی امروز نمودار عظمت و قدرت اسلام است و حمایتش از کشور‌های محور مقاومت روزگار را بر دشمنان بشریت سیاه کرده است. 
کد خبر: ۱۱۸۶۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۲ 04 October 2024

به گزارش «تابناک ارستان»، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه خرم آباد در مصلای الغدیر این شهر ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی و پرهیز از محرمات اظهار کرد: ایران اسلامی امروز نمودار عظمت و قدرت اسلام است و حمایتش از کشور‌های محور مقاومت روزگار را بر دشمنان بشریت سیاه کرده است. 
 
وی با بیان اینکه آمریکا و هم پیمان‌های وی و رژیم جعلی اسرائیل بدانند که تنازع و تقابل با توده‌های میلیونی مسلمان امکان‌پذیر نیست افزود: سلاح اصلی ما ایمان، جهاد، علم، فناوری، وحدت و هوشیاری است و اگر ملتی اینها را داشته باشد هیچ‌کس نمی‌تواند به آن‌ها آسیب برساند. 
 
حجت الاسلام شاهرخی بیان کرد: سران قوا و هیات دولت و مجلس شورای اسلامی و همه سازمان‌ها و دستگاه‌های خدمتگزار باید قدر چنین ملتی را بدانند و در رفع مشکلات این مردم با همت مضاعف و کار شبانه روزی تلاش کنند. 
 
خطیب جمعه خرم آباد با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در خطبه‌های "نمازجمعه نصر" تصریح کرد: مقام معظم رهبری در این هفته ۲ پیام صادر کردند که یکی در ارتباط با وقایع لبنان ودیگری در ارتباط با شهادت سید حسن نصرالله بود. 
 
حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به نکات مهمی پیام مقام معظم رهبری عنوان کرد: آمریکای جنایتکار و چند کشور اروپایی که هم پیمان وی هستند شریک جنایات اسراییل می‌باشند و از حامی بودن فراتر رفته و شریک شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و همه وقایع تلخی هستند که ادامه دارد. 
 
وی بیان کرد: سرنوشت منطقه را محور مقاومت تعیین می‌کند و سرنوشت منطقه به دست محور مقاومت و از جمله حزب الله سرافراز رقم خواهد خورد و این را باید همه بدانند. 
 
امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه استقرار سگ هار صهیونیستی در قلب کشور‌های اسلامی برای محو مردم فلسطین نیست عنوان کرد: آمریکا این سگ هار صهیونیستی و غده سرطانی را میان کشور‌های اسلامی قرار داده تا امت اسلامی را محو کند و اکنون فلسطینی‌ها بار سنگین مبارزه امت اسلامی را تحمل می‌کنند. 
 
وی ادامه داد: گاهی گفته می‌شود فلسطینی‌ها با اسراییل می‌جنگند و لزومی ندارد که ما خود را درگیر کنیم در حالی که فلسفه قرار دادن این رژیم جعلی برای محو مسلمانان و اسلام بوده است و به این موضوع باید دقت کرد. 
 
حجت الاسلام شاهرخی تصریح کرد: شهادت اسماعیل هنیه به عنوان رهبر جبهه حماس و شهادت سید حسن نصرالله به عنوان یک عالم دینی، مذهبی و شیعی در آستانه سالگرد طوفان الاقصی باید به معنای نابودی همه تفرقه افکنانی باشد که می‌خواهند میان مذاهب اسلامی ایجاد اختلاف کنند. 
 
وی عنوان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری همه مسلمانان باید با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب الله سرافراز بایستند و این بعد فقهی، سیاسی، نظامی و تجهیزاتی دارد که مردم ما باید به این امر توجه کنند که کمک به حزب الله لبنان و در کنار آنها بودن طبق فتوای مقام معظم رهبری یک واجب عینی است. 
 
حجت الاسلام شاهرخی تصریح کرد: مقام معظم رهبری و برخی از مراجع اجازه داده‌اند که بخش‌هایی از سهم امام را برای حمایت از حزب الله و مردم آواره لبنان به کار گیرند. 
 
وی بیان کرد: آمریکای جنایتکار هزینه‌های میلیارد دلاری بسیاری را تقبل کرده و بخشی را نیز به رژیم جعلی پرداخت کرده و بخشی هم روی کاغذ آمده که به تدریج پرداخت شود و کشور‌هایی مانند انگلیس، آلمان و فرانسه نیز هرکدام سهمی از این تجهیزات را بر عهده گرفته‌اند. 
 
نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: در چنین وضعیتی ناو‌های آمریکایی در کنار کشور‌های اروپایی آماده برای مقابله با پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی بودند. 
 
حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به سه گنبد آهنین، فلاخن داوود و گنبد پیکان رژیم صهیونیستی عنوان کرد: سامانه موشکی آنها در برابر موشک‌های بالستیک ایران تبدیل به آبکش‌های آهنین شد و این رژیم و شرکای خود را به زانو درآورد. 
 
وی افزود: این سامانه در مقابل علم، فناوری، دانایی، توانایی، ایمان و جهاد فرزندان این ملت به زانو درآمد و تصاویری که در جهان منتشر شد نشان داد که اغلب این موشک‌ها به هدف اصابت کردند و این یک پیام داشت اگر بخواهیم می‌توانیم آنچه را که در غزه و ضاحیه لبنان انجام دادند در تل آویو و حیفا انجام دهیم. 
 
حجت الاسلام شاهرخی خطاب به مدیرانی که با استقرار دولت‌های جدید به دنبال پست گرفتن هستند تصریح کرد: دنبال داد و ستد برای گرفتن پست و مسوولیت‌ها نباشید که این مسیر مسیر بیراهه و سقوط است بلکه باید قدر این ملت را که در این فراز و فرود‌ها همیشه حامی بوده و هستند و خواهند بود بدانیم.
 
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد همچنین با اشاره به هفته نیروی انتظامی گفت: این روز را به همه فرماندهان، افسران و کادر و خصوصا خانواده‌های معظم شهدای فراجا تبریک عرض می‌کنم. 
 
حجت الاسلام شاهرخی بیان کرد: نیروی انتظامی یکی از ستون‌های امنیت کشور است و وظایف بزرگ و ارزشمندی دارد که هرچه زمان می‌گذرد این وظایف برجسته‌تر و نمایان‌تر می‌شود. 
 
وی یادآور شد: نیروی انتظامی نمایش اقتدار، رحمت و مهربانی همراه با قانون می‌باشد و در مقابل قانون شکنان و بر هم زنندگان نظم و امنیت و سارقان و کسانی که امنیت و آرامش مردم را به خطر می‌اندازند اقتدار دارد. 
 
امام جمعه خرم‌آباد افزود: نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی امنیت سازی می‌کند و بستر هر فعالیت دینی، مذهبی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و عمرانی را بر پایه امنیت فراهم می‌سازد و باید همیشه در حال حرکت و رشد باشد.
 
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار