رخ به رخ دو پژو شش کشته و زخمی برجا گذاشت

رییس پلیس راه استان سمنان در گفتگو یی عنوان کرد:عصر روز یکشنبه بر اثر برخورد رخ به رخ یک دستگاه سواری پژو پارس و یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در محور طرود به شاهرود متاسفانه پنج نفر از هموطنانمان کشته و یک نفر مجروح شد.
کد خبر: ۱۱۷۲۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۱ 24 June 2024

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از خبرآنلاین، سرهنگ بزرگی در تشریح این خبر افزود:حوالی ساعت۱۶۰۰ دیروز طی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر بروز سانحه رانندگی بین دو خودرو پژو ۴۰۵ و پارس در محور طرود به شاهرود کارشناسان حوزه تصادفات پلیس راه استان در محل مذکور حاضر شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور کارشناسان پلیس راه در محل مشخص گردید در این حادثه متاسفانه سه سرنشین از خودرو پژو ۴۰۵ که از سمت شاهرود به طرود در حال حرکت بود جانباخته و یک نفر نیز مجروح شد. همچنین متاسفانه دو سرنشین سواری پارس که از سمت طرود به شاهرود طی طریق میکرد نیز در این حادثه جان خود را از دست دادند.

وی افزود: پس از بررسی آثار و علائم بجای مانده در صفحه تصادف و نحوه برخورد دو خودرو توسط کارشناسان پلیس راه، سواری پژو ۴۰۵ بعلت انحراف به چپ در این حادثه مقصر شناخته شد.

وی در پایان با بیان اینکه در این تصادف شرکت خودروسازی نیز مقصر است افزود:به علت عمل نکردن کیسه هوا در یکی از خودرو‌ها، شرکت خودرو سازی نیز به میزان ۵۰ درصد دارای سهم تقصیر بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار