مسائل استان‌ها احصا و حل شود؛ دستور رئیس قوه قضائیه برای حل مشکل کاروانسرای سمنان

گروه استان‌ها- رئیس قوه قضائیه بر ضرورت احصا و حل مسائل و مشکلات در استان‌ها تأکید کرد و از مدیر کل دادگستری استان سمنان خواست تا هر چه سریعتر مشکل کاروانسرای سمنان را حل کند.
کد خبر: ۱۱۸۵۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۴ 26 September 2024

به گزارش خبرنگار «تابناک سمنان»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای عصر امروز در جلسه شورای اداری این استان اظهار داشت: مدیرکل دادگستری استان سمنان در اسرع وقت مالکیت کاروانسرای سمنان به وزارت میراث فرهنگی را انجام دهد.
وی با بیان اینکه برای اجرای هر پروژه‌ای باید مسائل و محدودیت‌های زیست محیطی مد نظر قرار گیرد و مجوز‌های لازم از محیط زیست اخذ شود؛ گفت: اگر پروژه‌ای با ممنوعیت‌های محیط زیستی روبه‌رو‌ست، از همان ابتدا نباید احداث شود.
رئیس قوه قضاییه با اشاره به ضرورت تعامل بین محیط زیست و برخی دستگاه‌ها برای اجرای پروژه گفت: گاهی مشاهده می‌شود که یک پروژه با صرف هزینه‌هایی احداث می‌شود و در میانه‌های این امر، سازمان حفاظت از محیط زیست به موضوع ورود می‌کند و اجازه پیشرفت پروژه را نمی‌دهد و این امر نیازمن تعامل بین دستگاه است و از ابتدا باید برای اجرای پروژه مجوز‌های زیست محیطی اخذ و سپس به اجرای پروژه مبادرت شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای بر ضرورت هم‌افزایی و همگرایی دستگاه‌های استان برای رفع مشکلات درون استان تأکید کرد و گفت: استان‌هایی که مشکلات و مسائل خود را احصا کرده و با هم‌گرایی برای مشکلات به یک راهحل رسیدند بیسار موفق بوده اند و از این هم‌افزایی و همدلی در استان‌ها برای حل مشکلات درون استانی بسیار حائز اهمیت است.
وی در پایان گفت: در این راستا من اختیارات قابل تفویض خود را به رئیس کل دادگستری استان سمنان تفویض می‌کنم تا او بتواند برای رفع مسائل و مشکلات استان با سایر دستگاه‌های مستقر در استان همگرایی و هم‌افزایی داشته باشد. 
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار