امام جمعه سمنان:

صهیونیست‌ها با پاسخ کوبنده لبنانی‌ها مواجه می‌شوند

امام جمعه سمنان با ضمن محکوم کردن جنایت اخیر رژیم غاصب صهیونیستی در لبنان گفت: به طور حتم صهیونیست‌ها با پاسخ کوبنده لبنانی‌ها مواجه می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۸۵۱۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۳ 20 September 2024

صهیونیست‌ها با پاسخ کوبنده لبنانی‌ها مواجه می‌شوند

به گزارش خبرنگار تابناک از استان سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان که در مصلای این شهر برگزار شد افزود: جنایت اخیر صهیونیست‌ها در لبنان سبب همبستگی گروه‌های مختلف با حزب‌الله و اتحاد بیش‌تر در این کشور شد.
وی با اشاره به جنایت اخیر که در لبنان رخ داده است، گفت: اقدام شنیع صهیونیست‌ها در انفجار پیجر‌ها نشان‌دهنده اوج خباثت رژیم صهیونیستی است و قطعاً با پاسخ کوبنده لبنانی‌ها روبرو خواهد شد.
امام جمعه سمنان در ادامه افزود: اگرچه رژیم صهیونیستی به دنبال تفرقه بین مسلمانان است؛ اما این اقدام سبب اتحاد ملی در لبنان شده است و تمام گروه‌های مردمی با یکدیگر متحد شده‌اند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی بیان کرد: این اقدام نشان داد که کشور‌های غربی اگرچه به‌ظاهر به‌دنبال آتش‌بس هستند؛ اما در عمل از ترور‌های رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند.
وی با اشاره به قطعنامه اخیر مجمع عمومی سازمان ملل در خصوص غیرقانونی دانستن حضور صهیونیست‌ها در غزه بیان کرد: این قطعنامه نشان‌دهنده آن است که تجاوزگری رژیم صهیونیستی برای آنها اثبات شده، اما چه ضمانت اجرایی وجود دارد و انتظار می‌رود مجامع بین‌المللی کمی قاطع‌تر در این خصوص ورود کنند.
خطیب جمعه سمنان در بخش دیگری از خطبه‌های نمازجمعه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس توضیح داد: عزت و افتخار و همبستگی که امروز در کشور وجود دارد در نتیجه خون شهدا و مجاهدت رزمندگانی است که مخلصانه در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند.
وی با اشاره به موفقیت‌های اخیر کشور در پرتاب ماهواره چمران یک و موشک قائم ۱۰۰ اظهار کرد: این موفقیت‌ها در سایه تلاش دانشمندان و متخصصان ایرانی قابل ستایش است و امید می‌رود شاهد موفقیت‌های بیش‌تری در زمینه هوا و فضا باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار