امام جمعه موقت ایلام:
امام جمعه موقت ایلام گفت:تمامی مسئولان کشور به «گفتمان مقاومت» پایبند باشند، زیرا این امر مهم برای ملت و نظام برکات زیادی را به همراه خواهد داشت، همچنین دیپلماسی تهاجمی در دنیا تاثیر گذار خواهد بود، و دیپلماسی تدافعی نتیجه‌ برای کشور نخواهد داشت.
کد خبر: ۷۶۸۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱ 03 August 2019

به گزارش تابناک ایلام، حجت الاسلام شمس‌الله صفرلکی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران، باوجود همه تحریم‌ها و جنگ اقتصادی دشمن، در اوج اقتدار و عظمت قرار دارد.

وی عنوان کرد: آمریکا با همه تبلیغاتی که برای آزادی بیان، رعایت حقوق بشر و ...  دارد،  وزیر خارجه ایران را تحریم کرد و این موضوع نشان از ضعف آمریکا و متحدانش در برابر جمهوری اسلامی است.

امام جمعه موقت ایلام با اشاره به لایحه دولت در زمینه حذف چهار صفر از پول ملی، افزود: این موضوع با برنامه‌ریزی و توجه ویژه نمایندگان مجلس مورد بررسی قرار گیرد، تصویب این لایحه نیازمند فراهم شدن زیرساخت‌های لازم اقتصادی در جامعه است.

وی گفت: سازمان ملل نقش پلیس جامعه جهانی را بازی می‌کند و در عمل مدافع حقوق کشورهای غربی بوده و این موضوع سبب مظلومیت کشورهای شرقی شده است.

وی تصریح کرد: مقاومت فعال مدنظر مقام معظم رهبری در عرصه سیاسی و دفاعی و همچنین اقتصاد مقاومتی و رونق تولید در عرصه اقتصادی، نسخه راهگشا برای حل مشکلات است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار