رئیس سازمان مدیریت برنامه و بودجه استان؛
رئیس سازمان مدیریت برنامه و بودجه استان گفت: ایستگاه پمپاز برتش شام دو فاز اول ودوم می باشد که دوهزار هکتار اراضی تحت پوشش قرار می دهد که فاز اول آن در سفر ریس محترم جهمور به استان به بهره برداری می رسد .
کد خبر: ۱۱۵۳۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰ 06 February 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛ امین دوست محمدی در جریان بازدید از این ایستگاه در گفت گو با خبرنگار ما گفت : فاز دوم خرید و تجهیز پمپ ها و موتورها و توزیع شبکه برق آن انجام می شود.

رئیس سازمان مدیریت برنامه و بودجه استان گفت: خوشبختانه در این دولت 55 درصد از اعتبار تزریق شده به پروزه ایستگاه پمپاژ برتش تامین شده است.

وی ادامه داد : یکی از سیاست های دولت سیزدهم بحث رفع تنش آبی و منابع پایدار آب است که در حوزه کشاورزی در دو سناریو در استان پیگیری می شود .

وی گفت:بحث اول سامانه گرمسیری است که از عنایات رهبری به استان می باشد که قطعه چهارم ان تکمیل شده است و با تامین اعتبار ۱۲ هزارمیلیارد ریال به سرانجام می رسد.

رئیس سازمان مدیریت برنامه و بودجه استان افزود:در بحث پمپاژهای آب در استان نقشه راه تعریف شده و در حوزه کشاورزی استان ۲۵ ایستگاه پمپاژ می باشد که یکی از آنها پمپاژ برتش دهلران است.

دوست محمدی اظهار کرد:تکمیل عملیات اجرایی این پروژه طولانی شده است و تا کنون ۷۶۰ میلیارد ریال اعتبار به آن تزریق شده که ۵۵ درصد این اعتبار در این دولت تامین شده است.

دوست محمدی تصریح کرد:منابع استانی این پروژه ۳۲۰ میلیارد ریال بوده است که ۲۵۰ میلیارد ریال آن قبلا تزریق شده و ۷۰ میلیارد ریال در حال تخصیص اعتبار است وتلاش می شود با عنایت دولت سیزدهم و تکمیل این پروژه مردم از مزایای آن برخوردار شوند./م


بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار