فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام؛
فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام گفت: دشمن با دیدن بصیرت، اتحاد و هوشیاری مردم ایران در جریان اغتشاشات اخیر احساس خفت و خواری می کند ولی همچنان با تداوم شیطنت های خود از هر فرصتی برای کشاندن مردم به کف خیابان ها استفاده می کند.
کد خبر: ۱۰۸۴۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱ 01 January 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار جمال شاکرمی در جلسه ستاد استانی دهه مقاومت اظهار داشت: راه مقابله با توطئه ها و دسیسه های دشمنان جهاد تبیین و انجام کارها و برنامه های فرهنگی و آموزشی است.

وی به جایگاه سردار سلیمانی اشاره کرد و افزود: شهید قاسم سلیمانی با روحیه جهادی و مردمداری خود خدمات زیادی به ایران و محور مقاومت کرد و شهید قاسم سلیمانی به واقع یاور مظلومان بود.

شاکرمی ادامه داد: در مکتب والای شهید سلیمانی شاخصه های انسانی چون ایستادگی، مقاومت، ظلم ستیزی، وفاق و همدلی، خدمت به مردم و بصیرت وجود دارد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام تاکید کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی باید به عنوان یک شخصیت و سرمایه معنوی جهان اسلام به نسل جدید به عنوان یک الگو و اسطوره جسور و شجاع معرفی شود.

وی به برنامه های دهه مقاومت اشاره کرد و یادآور شد: این دهه ۴۳ عنوان برنامه با موضوع شهید سلیمانی و با محوریت جوانان و نوجوانان در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج استان برگزار می شود.

شاکرمی اضافه کرد: برگزاری رزمایش کمک مومنانه، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم، افتتاح پروژه‌های سازندگی، برگزاری نشست های بصیرتی، مسابقات فرهنگی، برنامه های ورزشی از قبیل پیاده روی خانوادگی و صعود تیم های کوهنوردی بسیجیان به ارتفاعات استان، آزادسازی زندانیان معسر و جرایم غیر عمد، برگزاری یادواره های شهدا و همایش فرزندان حاج قاسم با محوریت نوحوانان در طول دهه مقاومت اجرایی خواهد شد.

وی افزود: برنامه شاخص یاد یاران با اجرای مراسم محلی چمر در سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و با حضور مردم و مسوولان در یادمان شهدای قلاویزان مهران برگزار می شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار