سوگواره احلی من العسل برگزار شد/حضرت قاسم(ع) نمونه بارز یک فرد تشکیلاتی و تربیت شده دامان اهل بیت است

تابناک-مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان به همت دانش آموزان انجمنی شهرستان بندرعباس در مسجد کوثر اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۸۶۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸ 16 August 2021

به گزارش تابناک هرمزگان؛در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین مرتضی غریب مسئول اتحادیه گفت: یکی از جاهایی که میتوان برای امام زمان کار کرد همین سنگرهای انجمن اسلامی و میدانهای عملیاتی در مدارس است.
درحقیقت باید کارهای نوجوانان ما از روی اخلاص و برای امام زمان باشد.
وی افزود : کار در میدان عملیات بسیار سخت است، اما باید فهمید که بنای خلقت دنیا بر دشواری و سختی است و نه بر راحتی،دنیا با دشواری همراه است برای این است که انسان با دشواری ساخته می شود و رشد میکند نه با راحتی و آسایش.هدف از خلقت رشد انسان است.
حجت الاسلام والمسلمین مرتضی غریب با بیان اینکه : کربلا در حقیقت ام البلاء است و ببینید، شهدای کربلا با آن همه سختی که کشیدند رشد کردند.
پس کار فرهنگی ،آن هم در سنگر مدرسه کار بسیار دشوار و سختی است،که این کار در حقیقت انسان ساز است.
نوجوان کربلا را ببینید او نمونه بارز یک فرد تشکیلاتی و تربیت شده دامان اهل بیت است.
اول آنکه با بصیرت است و میداند که در مقابل امام وظیفه ای دارد ،در واقع نگاه عمیق او به مسائل پیرامون است و دوم آنکه بدون اذن و اجازه کاری را نمیکند و در آخر هم وقتی اذن برای جهاد را دریافت میکند برای انجام وظیفه لحظه ای درنگ هم نمیکند بگونه ای برای جهاد و ادای دین،آنقدر عجله دارد که فراموش میکند حتی بند کفش خود را ببندد.
این یعنی کار تشکیلاتی که باید اینگونه عمل کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار