امام جمعه بندرعباس:

عملیات وعده صادق۲ خواب را از صهیونسیت‌ها و ایادی آنها گرفت/ هنوز قدرت واقعی مقاومت به صحنه نیامده است

گروه استان‌ها - امام جمعه بندرعباس گفت: عملیات وعده صادق ۲ اراده خواب را از صهیونسیت‌ها و ایادی آنها گرفت و اکنون آنان بر خود می‌لرزند.
کد خبر: ۱۱۸۶۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۵ 04 October 2024

به گزارش تابناک هرمزگان، به نقل از ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس، حجت الاسلام محمد عبادی زاده در خطبه های نماز جمعه بندرعباس با اشاره به برگزاری باشکوه نماز جمعه تهران به امامت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، این شکوه و اراده ملت ایران را نشانه باورمندی به خدای متعال و راه حق دانست و عنوان داشت: ملتی که به خدا ایمان و توکل داشته باشد از هیچ قدرتی در این دنیا نمی‌هراسد.

وی با اشاره به اهمیت برپایی نماز جمعه امروز تهران به امامت فرمانده معظم کل قوا و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، این حرکت را گامی در راستای اعتلای انقلاب اسلامی و نشان دهنده اراده پولادین ملت ایران در همراهی با جبهه مقاومت و ملت مظلوم فلسطین و لبنان ارزیابی و خاطرنشان کرد: عملیات وعده صادق ۲ اراده خواب را صهیونسیت‌ها و ایادی آنها گرفت و اکنون آنان بر خود می لرزند.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به جنایت تروریستی رژیم کودک‌کش صهیونیستی در حمله به لبنان و به شهادت رساندن سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان، ادامه داد: آقای اسماعیل هنیه را نیز در تهران با اقدامی تروریستی به شهادت رساندند و ایران با وعده صادق ۲ نشان داد که در برابر این جنایات سکوت نخواهد کرد.

حجت الاسلام عبادی زاده تاکید کرد: حماسه بزرگ وعده صادق ۲ محصول خودباوری و ایمان در میان نیروهای مسلح کشورمان در سپاه و ارتش و وزارت دفاع بود و نشان داد که ایران به سطحی از توانمندی و تکنولوژی دست یافته است که می‌تواند هر دشمنی را من‌کوب کند.

هنوز قدرت واقعی مقاومت به صحنه نیامده است

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن ضربات بزرگتری از سوی جبهه مقاومت و قلب رژیم صهیونیستی، گفت: هنوز قدرت واقعی مقاومت به صحنه نیامده است و مقاومت ابزارهای مختلفی برای مبارزه قدرتمندانه در دست دارد.

وی افزود: پیش از انجام هر عملیات مقتدرانه‌ای ابتدا با زبان تهدید سخن می‌گویند اما پس از دیدن عظمت عملیات‌های متکی به لطف خداوند زبان به التماس و خویشتن داری می‌گشایند.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی به شدت اخبار ناشی از حملات مقتدرانه سپاه در قالب وعده صادق ۲ را مخفی و سانسور می‌کند، تصریح کرد: تصاویر گویای روشنی از موفقیت آمیز بودن این عملیات دارد و خسارات گسترده آن به تدریج بر همگان روشن خواهد شد.

خطیب جمعه بندرعباس با تبریک روز نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی تنوع ماموریت دارد و در همه عرصه ها از مبارزه با سوداگران مرگ و حراست از اماکن و شخصیت ها و مبارزه با منکرات مشارکت دارد و از مردم فهمید می خواهیم اگر از یک مأمور انتظامی خطای سر زد تعمیم به همه این نیروهای خدوم نکند و از تلاش های همه آنها قدردانی می کنیم.

وی با اشاره به روز روستا، اظهار کرد:بایستی امکانات را به سمت روستاها سوق دهیم و سطح مشکلات روستاییان را پایین بیاوریم و بعضی از روستاها با مشکلات آب و راه مواجه هستند و بدانید اکثر مسئولان از محیط روستا به شهرها آمده اند و باید جلوی مهاجرت و حاشیه نشینی روستاییان گرفته شود و با ساختن برخی از کارخانه ها در روستاها و فراهم کردن شغل از مشکلات اشتغال آنها کاسته شود و جاذبه های شهر نشینی برای آنها کم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار