کشف بیش از ۹۸ کیلو تریاک در یاسوج

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۹۸ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک از یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در محور شیراز-یاسوج خبر داد.
کد خبر: ۹۸۶۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱ 16 August 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه  وبویراحمد به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ "سهام صالحی" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت : در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان ، بلافاصله مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در محور شیراز به یاسوج ایست و بازرسی دایر کردند.

وی افزود: ماموران حین انجام ایست و بازرسی در محور "شیراز به یاسوج" به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و به آن دستور توقف دادند.

صالحی بیان داشت: راننده با بی توجهی به دستورات پلیس از محل متواری که پس از طی مسافتی و با شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک ها در نهایت خودرو نیز متوقف و ماموران در بازرسی از آن۹۸ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در آن جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در این رابطه دو نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند، خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر در دستور کار بوده و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار