وزیر کشور در یاسوج :

قدم اول دولت پزشکیان در پی قدم آخر دولت رئیسی برداشته می شود

گروه استان ها ـ وزیر کشور : باید از همان جایی که قدم آخر دولت قبل گذاشته شد ادامه دهیم و قدم‌های جدید برداریم و مسیر را ادامه داد. ضمن اینکه باید بدانیم که همه ما مسلمان و ایرانی هستیم و باید امروز مان بهتر از دیروزمان باشد.
کد خبر: ۱۱۸۵۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۹ 24 September 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد اسکندر مومنی در آئین تودیع و معارفه استانداران سابق و جدید کهگیلویه و بویراحمد، گفت: مردم در انتخاباتی امن، سالم و مشارکتی رییس جمهور خود را انتخاب کردند.
مومنی افزود: شعار اصلی دکتر پزشکیان همدلی و وفاق ملی است و کابینه هم بر اساس همین شعار انتخاب شد که البته این شعار فقط در کابینه تجلی پیدا نخواهد کرد چرا که رئیس جمهور اعتقاد دارد کشور را یک تفکر، حزب یا قومیت نمی‌تواند مدیریت کند و بلکه همه باید در اداره کشور سهیم باشند.
وزیر کشور ادامه داد: رئیس جمهور معتقد است اداره کشور باید به دست افراد شایسته‌تر قرار گیرد و مهم نیست که از چه قوم و تفکری باشد. این فرد شایسته باید در صحنه باشد.
مومنی با بیان این نکته که بیش از هر کسی ما مردمان همبستگی را در عمل نشان دهیم افزود: در دوران دفاع مقدس که دوران بی بدیلی بود، مردم ایران از هر تفکر و مذهب و دینی در دفاع از انقلاب و نظام گام نهادند به گونه‌ای که از شهدای اقلیت‌ها در جنگ کم نداریم.
وزیر کشور گفت: دولت وفاق بر این
عقیده است کسانی که رای دادند و کسانی که رای ندادند باید در ساختن کشور مشارکت داشته باشند.
وی با اشاره به اقدامات دولت شهید رئیسی افزود: تلاش‌های بسیار خوبی در دولت سیزدهم صورت گرفت و کسی نمی‌تواند منکر این تلاش‌ها شود و از همین جا درود بر شهدای پرواز اردیبهشت می‌فرستیم.
مومنی ادامه داد: تلاش‌های صورت گرفته قابل کتمان نیست، اما این نقطه پایان هم نیست و دولت جدیدی از فعالیت‌ها و تلاش‌ها باید آغاز شود و باید از همان جایی که قدم آخر دولت قبل گذاشته شد ادامه دهیم و قدم‌های جدید برداریم و مسیر را ادامه داد. ضمن اینکه باید بدانیم که همه ما مسلمان و ایرانی هستیم و باید امروز مان بهتر از دیرزومان باشد.
وی گفت: ضمن تقدیر از کار‌های انجام شده، اما کار‌های زیادی برای انجام دادن داریم که باید انجام دهیم به ویژه در این استان که منابع عظیمی دارد، باید از این ظرفیت‌ها با برنامه ریزی مناسب برای توسعه استان استفاده کنیم.
وزیر کشور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: به سهم خودم از تلاش‌های آقای احمدزاده، استاندار سابق و همکارانش تشکر می‌کنم. امروز هم که خدمت ایشان تمام می‌شود آقای رحمانی که یک نیروی کارآزموده است به عنوان استاندار جدید معرفی می‌شود و البته ایشان باید بداند که استاندار همه هستند.
مومنی به موضوع انتخاب استانداران اشاره کرد و گفت همه استانداران در همه استان‌ها بر اساس شاخص‌های تعیین شده انتخاب می‌شوند و در کهگیلویه و بویراحمد
هم اسامی زیادی به وزارت کشور اعلام شد که البته کسی رد نشد بلکه از میان این افراد یک نفر برای استاندار کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد.
مومنی ادامه داد: در انتخاب استانداران هیچ توصیه و سفارشی پذیرفته نیست و اگر کسی خود بسیار مشتاق بود و به دنبال سفارش بود به صراحت می‌گویم از میان گزینه‌ها حذف می‌شود که عده‌ای هم حذف شدند.
وی گفت: همه تلاش و همه برنامه ریزی‌های دولت این است که افراد شایسته به عنوان استاندار انتخاب شوند که بر این اصل پایدار خواهیم ماند.

وزیر کشور در پایان اظهار داشت: در راستای اقدامات دولت با شناختی که از مسئولین و نمایندگان این استان دارم مطمئن هستم به ما کمک خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار