اجرای مرحله سوم طرح ارتقاء تاب‌آوری خانواده‌های آسیب‌دیده از اعتیاد

مرحله سوم طرح ارتقاء تاب‌آوری خانواده‌های آسیب‌دیده از اعتیاد در چهارمحال و بختیاری آغاز شد.
کد خبر: ۹۷۵۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴ 04 July 2021

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری استان گفت: مرحله سوم طرح توان‌افزایی و ارتقای تاب‌آوری اجتماعی زنان و خانواده‌های آسیب‌دیده و یا در معرض آسیب با بالاترین میزان ریسک اعتیاد برای همکاری در اجرای طرح یاریگران زندگی در استان آغاز شد.


مرضیه جلیل‌پور افزود: این طرح در ۱۰ محله برای ۲۰۰ نفر از زنان و اعضای این خانواده‌ها که گرفتار تاثیرات منفی مصرف مواد مخدر در حال ترک و یا بهبود یافته از اعتیاد هستند، برگزار خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: ارتقای آگاهی، سلامت روان، سلامت جسمانی و اجتماعی زنان و خانواده آسیب‌دیده و در معرض آسیب اعتیاد و قاچاق مواد مخدر، توسعه فرهنگ مشارکت عمومی برای شناسایی و رفع موانع و مشکلات محلی به ویژه اعتیاد، استفاده از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل برای رفع موانع و کاهش ریسک‌های شناسایی شده و غلبه بر چالش‌های اجتماعی و محیطی ناشی از اعتیاد و قاچاق مواد مخدر از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح به‌شمار می‌رود.

جلیل پور گفت: اجرای طرح توان‌افزایی و ارتقای تاب‌آوری زنان و خانواده‌های آسیب‌دیده از اعتیاد در چهارمحال و بختیاری در چارچوب محتوای علمی و اجرایی ارائه شده از سوی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری انجام می‌شود.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری یادآور شد: طبق تفاهم‌نامه منعقد شده مقرر شد جمعیت اجتماعی و فرهنگی زنان استان به عنوان مجری انتخاب شده از سوی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری مرحله سوم طرح توان افزایی را در ۱۰ محله در معرض آسیب با بالاترین میزان ریسک اعتیاد در استان اجرا کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار