نظارت دولت برای جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق افزایش یابد

عضو مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به ورود بی‌رویه قاچاق کالا در کشور، گفت: نظارت دولت برای جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق در کشور افزایش یابد.
کد خبر: ۹۴۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷ 14 September 2015
به گزارش تابناک مازندران شمس‌الله شریعت نژاد اظهارداشت: دولت باید نظارت بر ورود کالاهای قاچاق را افزایش دهد و با جریمه‌های سنگین زمینه را برای ورود کالاهای قاچاق کاهش دهد.
وی افزود: فرهنگ‌سازی برای خرید کالای ایرانی باید به درستی در جامعه نهادینه  شود و این مهم می‌تواند با فرهنگ‌سازی مناسب، از مدارس ما صورت گیرد.
شریعت نژاد افزود: برای حمایت از تولیدات داخلی دولت باید تعرفه واردات را افزایش دهد تا زمینه را برای ورود کالاهای وارداتی کاهش دهد.
نماینده مردم تنکابن، عباس آباد و رامسر در مجلس شورای اسلامی گفت: تولیدکنندگان نیز باید با افزایش کیفیت محصولات خود، به فکر تهیه بازار خارجی برای محصول خود باشند.
وی گفت:کمک‌ها و حمایت ما جهت ارتقاء تولید ملی است و دراین راستا برخی از صنعت‌گران و تولید کنندگان فکرمی‌کنند می‌توانند از این  فرصت استفاده کنند و کالای خود را با کیفیت پایین و قیمت بالا به جامعه عرضه کنند، که این عمل اشتباه است و دولت نیز باید با این گونه افراد برخورد کند.
عضو مجمع نمایندگان مازندران افزود: آنچه موجب جلب اعتماد و اطمینان مشتری و مردم می‌شود جنسیت و کیفیت خوب محصولات است که باید هم صنعتگران و هم تولیدکنندگان به این نقطه  و باور برسند تا با تلاش بیشتر و برنامه‌ریزی درست، زمینه را برای افزایش کیفیت فراهم کنند.
شریعت نژاد گفت: در شرایط فعلی که مبادله کالا به کالا صورت می‌گیرد متاسفانه زمینه برای ورود کالاهای بدون کیفیت از کشورهای هندو چین فراهم است که  دولت تلاش می‌کند با مدیریت درست این فضا را بشکند و با حمایت از تولیدگران ، فضا رابرای حمایت از تولیدات داخل فراهم کند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار