امیر عباس انوری مربی موفق جوجیتسو داور درجه یک بین‌المللی شد

امیرعباس انوری با موفقیت در آزمون ارتقا درجه داوری، به داوری بین‌المللی درجه یک دست یافت و حال منتظر دعوت AJP برای قضاوت در مسابقات جهانی ابوظبی است. امیرعباس انوری، مربی موفق جوجیتسو؛ داور بین المللی درجه یک شد اختصاصی / تابناک : امیرعباس انوری مربی شیرگاهی که به تازگی در قهرمانی تاریخی جوجیتسو برزیلی ایران، عضو کادر فنی بود و عنوانی با ارزش را تصاحب کرد، در بخش داوری هم، به جایگاه بین المللی رسید. امیرعباس انوری با موفقیت در آزمون ارتقا درجه داوری، به داوری بین‌المللی درجه یک دست یافت و حال منتظر دعوت AJP برای قضاوت در مسابقات جهانی ابوظبی است. آزمون آنلاین ارتقاء داوری ۱۴ ژوئن در ابوظبی برگزار شد و در نهایت سه روز قبل مدارک قبولی داوران ایرانی صادر شد که نام انوری و یکی دیگر از شرکت کنندگان ایرانی در زمره چهره های برگزیده قرار گرفت. امیرعباس انوری بیان کرد : تاکنون ۲۸ نفر موفق به کسب سهمیه حضور در رقابت های جهانی ابوظبی را کسب کردند که از کشور ما امیرعباس انوری و یکی دیگر از ورزشکاران کشور مان توانستند سهمیه حضور در این رقابت‌ها را کسب کنند . انوری در گفت و گو با تابناک افزود : مسابقات جهانی جوجیتسو برزیلی ۸ آبان‌ماه لغایت ۱۸ آبان‌ماه به میزبانی ابوظبی در تمامی رده‌های سنی و دو بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد . گفتنی است در صورت اعزام تیم ملی جوجیتسو برزیلی به مسابقات جهانی باید ببینیم امیر عباس انوری تصمیم به قضاوت می گیرد یا در قامت مربی تیم ملی به کمک ورزشکاران ایرانی می آید .
کد خبر: ۱۱۷۴۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۱ 08 July 2024

به گزارش تابناک مازندران ، امیر عباس انوری مربی اهل شیرگاه مازندران که به تازگی عضو تیم قهرمانی جوجیتسو ایران ، مربی تیم بود و عنوان باارزش را کسب کرد ، در داوری هم به رتبه بین‌المللی دست یافت.

 

امیر عباس انوری با موفقیت در آزمون ارتقاء داوری ، به داوری درجه یک بین‌المللی دست یافت و در حال حاضر منتظر دعوت AلP است تا در مسابقات ابوظبی قضاوت کند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار