ارائه کمک معیشت به 400 هزار خانوار نیازمند اصفهانی

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) اصفهان گفت: از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون در این استان در قالب طرح‌های مختلف حمایتی، مانند رزمایش مواسات و کمک مومنانه، 400 هزار خانوار نیازمند و آسیب پذیر زیر پوشش قرار گرفتند.
کد خبر: ۸۶۴۹۴۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۳ 20 June 2020

سردار سرتیپ دوم پاسدار مجتبی فدا در آیین بزرگداشت سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران و روز بسیج استادان که از طریق فضای مجازی در اصفهان برگزار شد، افزود: برای هر کدام از این خانوارها به صورت میانگین ۲۵۰ هزار تومان انواع کمک‌های نقدی و غیر نقدی اختصاص یافت که مجموع آن به بیش از ۹۰ میلیارد تومان می‌رسد.

وی اضافه کرد: کمک‌های مردمی و دولتی و اجرای رزمایش‌های مختلف حمایت از اقشار آسیب ‌پذیر جامعه که در این مدت انجام شد از حمله به فروشگاه‌ها و غارت مراکز فروش مانند آنچه در برخی کشورها می‌دیدیم جلوگیری کرد.

این مسوول نظامی با اشاره به اهمیت کنترل قیمت‌ها با نظارت و همکاری‌های هرچه بیشتر مردم، نهادها و دستگاه‌های دولتی اظهارداشت: ارائه بسته‌های حمایتی برای اقشار مختلف مردم در آینده و اتخاذ راهبرد برای مهار گرانی ضروری است.

فرمانده سپاه اصفهان اظهارداشت: خدا را شاکریم که قبل از آمریکا و کشورهای غربی به ویروس کرونا مبتلا شدیم زیرا چنانچه پس از آنان به این ویروس مبتلا می‌شدیم راه و روش آنها را کپی برداری می‌کردیم اما گرفتاری قبل از آنان سبب شد با تکیه بر توان خودمان برای حل مشکلات چاره جویی کنیم.

فدا خاطرنشان کرد: کرونا در کشورهای غربی نظیر آمریکا مشکلات بیشتری در مقایسه با ایران به همراه داشت، برخلاف آنها که برای بستری و مداوای مبتلایان کووید-۱۹ بین کهنسالان، جوانان و اقشار مختلف مردم فرق می‌گذاشتند در ایران حتی اتباع خارجی بصورت رایگان تحت مداوا قرار گرفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار