وزارت ورزش به سافت بال توجه کند

تابناک: بازیکن تیم سافت بال خورموج بوشهر در پایان گفت: امیدوارم وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون انجمن های ورزشی و ... نگاه ویژه ایی به این رشته داشته باشند و راهکارهایی برای اعزام تیم ملی به مسابقات برون مرزی داشته باشند.
کد خبر: ۸۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۹ 26 February 2015
رقیب اصلی تیم سافت بال خورموج بوشهر تیم هیات تهران بود.

به گزارش تابناک، سماء زحمتکش بازیکن تیم سافت بال خورموج بوشهر با بیان این مطلب اظهار داشت: سطح برگزاری مرحله نهایی سافت بال بسیار عالی بود و تیم ها با آمادگی کامل پای به این رقابت ها گذاشته بودند که تیم ما با قدرت توانست بر سکوی قهرمانی تکیه بزند.

وی ادامه داد: هر سه تیم مرحله نهایی خوب بودند اما رقیب اصلی تیم سافت بال خورموج بوشهر تیم هیات تهران بود، سطح داوری این رقابت ها با توجه به اینکه داوران کلاس درجه 2 را قبل از آغاز مسابقات گذرانده بودند خوب بود.

سماء زحمتکش افزود: باید از مربیان، بازیکنان تیم و مسئولانی که سهم عمده ایی در قهرمانی تیم ما داشتند تشکر و قدردانی نمایم.

بازیکن تیم سافت بال خورموج بوشهر در پایان گفت: امیدوارم وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون انجمن های ورزشی و ... نگاه ویژه ایی به این رشته داشته باشند و راهکارهایی برای اعزام تیم ملی به مسابقات برون مرزی داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار