اعتصام پور :

بیمارستان باید مثل هتل باشد

تابناک: مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی اصفهان گفت: مطابق فرموده رهبری تنها دغدغه مریض باید درمان بیماری باشد و بر این اساس لازم است امکانات رفاهی کامل در بیمارستان برای بیمار و همراهان وی برقرار باشد و به عبارتی بیمارستان همانند هتل برای بیماران شود.
کد خبر: ۷۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۰ 23 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، علی اعتصام پور اظهار داشت: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اصفهان ارائه کننده خدمات بهداشتی درمانی به حدود سه میلیون نفر بیمه شده تامین اجتماعی از طریق درمان مستقیم ( ارائه خدمات درمانی در مراکز ملکی) و غیرمستقیم (ارائه خدمات درمانی در مراکز غیرملکی ) است.

وی افزود: تعداد بیمه شدگان و مسمتری بیگیران تامین اجتماعی استان اصفهان حدود سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفر است و بدون احتساب جمعیت شهرستان های کاشان و آران و بیدگل که تحت پوشش مدیریت درمان تامین اجتماعی منطقه کاشان هستند تعداد بیمه شدگان و مستمری بگیران اصلی و تبعی تحت پوشش مدیریت درمان اصفهان بیش از دو میلیون و ۸۸۰ هزار نفر است.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی اصفهان تاکید کرد: با توجه به اینکه استان اصفهان امکانات تشخیصی و درمانی مطلوبی دارد تعدادی از بیمه شدگان تامین اجتماعی از استانهای هم جوار برای تامین نیازهای تشخیصی و درمانی خود به مراکز درمانی استان اصفهان و به ویژه شهر اصفهان مراجعه می کنند.

وی ادامه داد: این مرکز با سه بیمارستان دکتر شریعتی با ۳۹۰ تخت فعال، دکتر غرضی با ۲۵۴ تخت فعال و حضرت فاطمه الزهرا نجف آباد با ۱۴۰ تخت فعال خدمات درمانی ارائه می کند.

اعتصام پور با اشاره به طرح ارتقای فرآیند استخدام کارکنان بیان داشت: با بهره گیری از طرح بررسی سلامت روانی کارکنان، رغبت سنجش شغلی و همتاسازی تیپ شخصیتی با ویژگی های شغلی و ارتقای مستمر این فرایند در طول دوره استخدام زیر نظر کارگروه سلامت روان، توسعه منابع انسانی و مدیریت درمان با بهره گیری از روش های آموزش در توانمند سازی نیروی انسانی تلاش کرده ایم.

بیمارستان باید همانند یک هتل تمام امکانات رفاهی بیمار و همراه وی را داشته باشد

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی اصفهان ابراز داشت: مطابق فرموده رهبری تنها دغدغه مریض باید درمان بیماری باشد و بر این اساس لازم است امکانات رفاهی کامل در بیمارستان برای بیمار و همراهان وی برقرار باشد و به عبارتی بیمارستان همانند هتل برای بیماران شود.

وی در ارتباط با روانه کردن همراه بیمار برای تهیه دارو به خارج از بیمارستان نیز گفت: هر بیمارستانی اعم از ملکی یا غیر ملکی حق ندارد مریض را نسخه به دست و برای تهیه دارو به کف خیابان بفرستد و این امر غیرقانونی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار