همزمان با روز گرامیداشت جانباز؛

جانبازان شاغل در شهرداری اردبیل تجلیل شدند

همزمان با فرارسیدن اعیاد شعبانیه و روز جانباز،به منظور تجدید میثاق با آرمانهای شهیدان والامقام انقلاب از جانبازان شاغل در شهرداری اردبیل تجلیل شد.
کد خبر: ۷۳۳۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۷ 12 April 2019

 


به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف‌اللهیان امروز در تجلیل از جانبازان که در عمارت شهرداری اردبیل برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت عباس (ع) و روز جانباز گفت: جانبازان یادآور خاطرات 8 سال دفاع مقدس هستند و تجلیل و تکریم این دلیر مردان ضروری است.

وی همچنین با اشاره به اینکه جانبازان و ایثارگران اسوه های واقعی جهاد، ایثار و فداکاری هستند، افزود: انتقال پیام ایثار و شهادت، در سطح جامعه از وظایف تمامی نهادهاست که باید به بهترین شیوه در جامعه رواج یابد.

لطف اللهیان با بیان اینکه هرساله هدف از برگزاری چنین مراسماتی ، انتقال پیام شهدا، جانبازان و ایثارگران به نسل های کنونی و آینده است، افزود: ضروری است روحیه ایثارگری را در جوانان و نسل های آینده افزایش دهیم.

شهردار اردبیل با یادآوری اینکه بی تردید توسعه، امنیت و آرامش امروز را مدیون خون شهدا و فداکاری و رشادت های جانبازان و ایثارگران غیور هستیم، ادامه داد: بایستی پیام شهدا را درک کرده و فرهنگ ایثار و شهادت را بیش از این ترویج و ارتقا داد.

همچنین در این مراسم با اهدای لوح سپاس از جانبازان شاغل در شهرداری اردبیل تجلیل شد.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار