سرعین میزبان بیشترین میهمانان تابستانی

سرعین در بین شهرستان‌های استان اردبیل، بیشترین ورود مسافران تابستانی را داشته و توسعه و تکمیل زیرساخت‌های گردشگرپذیر آن در جلب توجه گردشگران اقصی نقاط موثر بوده است.
کد خبر: ۱۱۸۴۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۶ 14 September 2024

به گزارش «تابناک اردبیل» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل گفت: طبق ارزیابی‌های به عمل آمده از ۹ تا ۱۹ شهریورماه امسال حدود ۲ میلیون گردشگر و مسافر به این استان سفر کردند و پس از سرعین، شهرستان‌های اردبیل، مشگین‌شهر، خلخال، نیر و نمین نیز در کانون توجه مسافران و گردشگران تابستانی بوده است.
حسن محمدی ادیب افزود: سرعین با داشتن ده‌ها استخر و چشمه آب معدنی سرد و گرم، حمام‌های طبیعی، مناظر و چشم‌انداز‌های زیبا، آب و هوای دلپذیر، باغ‌های مصفا، هتل‌ها و مراکز تفریحی و اقامتی مجهز، پیست اسکی آلوارس و سایر جاذبه‌ها به عنوان یک مجموعه سیاحتی نه تنها در استان اردبیل بلکه در ایران و حتی بعضی کشور‌های جهان مطرح است.
وی ادامه داد: پل معلق و ترکیبی سرعین که زمان زیادی از افتتاح آن نمی‌گذرد در جذب گردشگر به این شهرستان بسیار موثر بوده و تبلیغات و معرفی رسانه‌ای از زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های گردشگری نیز موجب جلب توجه مسافران و گردشگران می‌شود.
محمدی ادیب تصریح کرد: در کنار جلب توجه و حضور گردشگران باید موضوع ماندگاری آنها نیز مهم قلمداد شود، زیرا ماندگاری گردشگر در چرخه اقتصادی صنعت گردشگری موثر است و سبب ایجاد اشتغال و درآمدزایی می‌شود.
او گفت: کارگروه جذب سرمایه‌گذار و معرفی ظرفیت‌ها و مناطق قابل سرمایه‌گذاری گردشگری استان اردبیل در اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همچنان فعال است و جلسات آن با حضور اعضا و سرمایه‌گذاران طبق برنامه زمان‌بندی برگزار می‌شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستان اردبیل اظهار کرد: از سرمایه‌گذاران فعال و متعهد بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری و کارآفرینی در حوزه گردشگری استان استقبال می‌کنیم تا روز به روز بر رونق صنعت گردشگری افزایش یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار