اجرای طرح بسیج نوروزی در کرمانشاه

کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه از اجرای طرح بسیج نوروزی از بیستم اسفند تا پانزدهم فروردین در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۲۱۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۷ 02 March 2019

به گزارش تابناک به نقل از مهر،بهمن خدادادیان ، اظهار داشت: هرساله با توجه به فرارسیدن ایام نوروز شاهد تشدید بازرسی ها در قالب اجرای طرح بسیج نوروزی هستیم و امسال نیز از بیستم اسفند تا پانزدهم فروردین این طرح اجرایی خواهد شد.

وی با تاکید بر انجام بازرسی ازمراکز حساس بیان کرد: ۷۳ نیروی بازرسی در قالب پنج تیم و تشکیل چهار تیم مشترک نظارت ویژه بر بازار شب عید را برعهده خواهند گرفت.

کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه گفت: در بازرسی مشترک با اداره اجرائیات بر مراکز داخل شهر شامل بازارها به ویژه بازارهای برپا شده در نمایشگاه نظارت می شود و در قالب تشکیل گشتی مشترک با اتاق اصناف وتعزیرات حکومتی بر کارگاه ها و بازار آجیل و شیرینی پزی نظارت می‌شود.

وی بیان داشت: علاوه بر تشکیل گشتی مشترک با آموزش و پرورش و میراث فرهنگی برای نظارت بر هتل ها، مسافرخانه ها، اماکن اقامتی بین راهی و مدارسی که جهت اسکان پیش بینی شده تیم دیگری نیز نظارت بر آزمایشگاه های آب را در حوزه آب و فاضلاب شهری و روستایی به ویژه در تفرجگاه ها و روستاهای هدف گردشگری برعهده دارد.

به گفته خدادایان، با دستگاه های قضایی و تعزیرات حکومتی برای تسریع در برخورد با متخلفان هماهنگی های لازم انجام شده است و در قالب کمیته های ستاد سفر، پلیس راهور و شهرداری با دست فروشان برخورد خواهد شد.

وی از نظارت بر پارک‌ها، نمازخانه ها و اماکن اقامتی موقت خبر داد و افزود: گشت های نظارتی ثابتی به صورت شبانه روزی در طاقبستان مستقر می‌شوند.

کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه جلسات آموزشی برای متصدیان قنادی ها و شیرینی پزی ها، رستوران های بین راهی، برنجی پزی ها و آرایشگاه های زنانه و مردانه برگزار شده است، عنوان کرد: مردم هرگونه پیشنهاد، انتقاد و گزارش تخلف را می توانند از طریق سامانه ۱۹۰ در هرساعت از شبانه روز اطلاع رسانی کنند.

 

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار