سرهنگ حسین زاده خبرداد:

آغاز ساماندهی موتورسیکلت‌ها از16اسفند

تابناک: جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: طرح ساماندهی موتورسیکلت‌های شهر اصفهان از ۱۶ اسفند ماه آغاز شده و تا هر زمانی که لازم باشد ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۶۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۹ 22 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از  مهر، سرهنگ حسین حسین زاده ظهر یکشنبه در آئین اختتامیه نخستین جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی با اشاره به کسب عنوان برتر پلیس استان اصفهان به عنوان سالم‌ترین پلیس کشور اظهار داشت: این جایگاه بر اساس بررسی نیروهای بازرسی امنیتی به استان اصفهان اختصاص یافته است.

وی با تاکید بر اینکه شش درصد از وقوع جرم کشور در استان اصفهان اتفاق افتاده است، ابراز داشت: این میزان وقوع جرم استان اصفهان را در رتبه سه وقوع جرم قرار داده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر استان اصفهان رتبه دوم کشف جرم را نیز به خود اختصاص داده است، گفت: باید توجه داشته باشیم که نیروهایی که در استان اصفهان فعالیت می‌کنند همه در سطح کشور حرفی برای گفتن دارند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مصرف مواد مخدر بزرگ‌ترین چالش و معضل پیش روی استان اصفهان است، ادامه داد: در این راستا رسانه‌ها باید قبل از هرگونه ایجاد جرم و با استفاده از ظرفیتی که دارند عموم مردم جامعه را آگاه ساخته و از هرگونه آسیب اجتماعی جلوگیری کنند.

کاهش ۳۰ درصدی تلفات جاده‌ای در نوروز ۹۳

سرهنگ حسین زاده با اشاره به کاهش ۳۰ درصدی تلفات جاده‌ای استان در نوروز ۹۳ با توجه به فعالیت ایستگاه‌های امنیت در استان افزود: در سال جاری نیز راه اندازی با استفاده از تجهیزات پیشرفته RFID جلوگیری از ایجاد تلفات جاده‌ای را نیز در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت‌ها در استان اصفهان ابراز داشت: این طرح به صورت مداوم و از ۱۶ اسفند ماه در سطح شهر اصفهان و به ویژه بخش مرکزی اجرایی خواهد شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: از تاریخ اعلام شده تمام موتورسیکلت‌های فاقد کلاه ایمنی و پلاک جمع آوری خواهند شد.

وی با اشاره به اینكه در سال ۹۳، ورود جهانگرد خارجی به استان، افزایش ۱۳۰ درصدی داشت، بیان داشت: این میزان در سال ۹۴، قطعاً افزایش خواهد یافت.

سهم کم رسانه‌های استان اصفهان در سبد کالایی خانواده‌ها

سرهنگ حسین زاده در ادامه با اشاره به سهم کم رسانه‌های استان در سبد کالایی خانواده‌ها بیان داشت: در این راستا با توجه به جایگاه اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی استان اصفهان ضروری است که توجه به رسانه‌ها بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه امروزه رسانه نقش بسزایی در ایجاد سبک زندگی در جامعه دارد، ابراز داشت: معاندین نظام جمهوری اسلامی ایران از طریق رسانه‌های مختلف دیداری، شنیداری و فضای مجازی درصدد تغییر سبك زندگی مردم ایران هستند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینكه رسانه ها كم هزینه ترین ابزارهای اجتماعی برای مردم هستند، بیان داشت: رسانه ها می توانند در پیشگیری از وقوع جرم، آگاه سازی مردم و تأمین نظم و امنیت تا حد زیادی موثر باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار