مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان در اردبیل

کد خبر: ۶۷۵۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵ 01 November 2018

حجت‌الاسلام ولی نظرپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: یوم‌الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از روزهای مهم و نقطه عطف در تاریخ انقلاب به شمار می‌رود و باید تلاش کنیم تا در راستای پاسداشت این روز از تمامی ظرفیت‌ها استفاده کرده و زمینه‌ساز آشنایی هر چه بیشتر نسل امروزی با دستاوردهای این روز بزرگ شویم.

وی با اعلام مسیرهای راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در اردبیل بیان کرد:‌ در شهر اردبیل راهپیمایی برادردان از میدان باهنر آغاز و تا مصلی اردبیل ادامه خواهد داشت و خواهران نیز از میدان شریعتی راهپیمایی خود را آغاز کرده و خود را تا مصلی اردبیل می‌رسانند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد:‌ پس از پیمودن مسیرهای راهپیمایی توسط شرکت‌کنندگان در این اجتماع عظیم مردم در مصلی اردبیل جمع شده و پس از قرائت بیانیه در محکومیت استکبار جهانی و جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل این راهپیمایی را به پایان می رسانند.

نظرپور گفت: برنامه‌ریزی شده تا آیت‌الله محمدحسن اختری دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) به عنوان سخنران ویژه راهپیمایی 13 آبان در اردبیل حضور یافته و به تبیین و تشریح جنایات استکبار جهانی و دستاوردهای یوم‌الله 13 آبان بپردازد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل از تدارک غرفه‌های فرهنگی متعدد در مسیرهای راهپیمایی روز 13 آبان‌ماه خبر داد و افزود: این غرفه‌ها توسط نهادهای فرهنگی در طول مسیرهای راهپیمایی برپا می‌شود که در این زمینه هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار