نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

عده‌ای همه چیز را قربانی لبخند بیگانه می‌کنند

تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: عده‌ای در کشور به لبخند بیگانه دل می‌بندد و همه چیز را قربانی می‌کنند.
کد خبر: ۶۶۴۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷ 07 October 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت‌الاسلام والمسلیمن محمدعلی نکونام در یادواره شهدای عشایر چهارمحال و بختیاری با اشاره به نقش عشایر در برهه‌های مختلف انقلاب اسلامی، گفت: امام راحل فرمودند عشایر ذخایر انقلابند و امروز شاهدیم که عشایر در تمامی عرصه‌های ایثار، شهادت، جهاد، تولید، کار و پویایی حضور فعال دارند که باید این تلاش‌ها را گرامی داشت.
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نباید روستائیان و عشایر در امکانات رفاهی تفاوتی با شهرها داشته باشند تا بتوانند با بالندگی تمام سرباز انقلاب و اسلام باشند.
وی با تأکید بر اینکه عشایر به وعده‌های الهی ایمان دارند، خاطرنشان کرد: عده‌ای در کشور به لبخند بیگانه دل می‌بندد و همه چیز را قربانی می‌کنند، اما عشایر به دستورات الهی عمل کردند و در این 40 سال در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کردند و از تحریم، تهدید و قطعنامه‌های سازمان ملل نمی‌ترسند.
نکونام ادامه داد: امروز عده‌ای در کشور، در تلاش هستند تا به جامعه القا کنند اگر فلان قطعنامه و یا تعهد را امضا نکنیم برای کشور مشکل ایجاد می‌‌شود، باید به این افراد گفت نباید از تهدید دشمن ترسید تا خداوند شما را یاری کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار