فریبرزکرمی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود: طبق ضوابط حمل و نقل مسافر، آیین نامه اجرایی و قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، ناوگان مسافربری مؤظف به رساندن مسافرین به مقصد ذکر شده در بلیتهای صادره توسط شرکتها هستند.
وی خاطر نشان کرد: در صورت هرگونه تخلف از سوی شرکت یا رانندگان ناوگان عمومی مسافربری و عدم رساندن مسافرین به مقصد مقرر، مسافران میتوانند ضمن اطلاع و اعلام شکایت خود از راننده ناوگان مربوطه به مسئولین این اداره کل، خواستار حقوق قانونی خود در این خصوص شوند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان کرمانشاه تاکید کرد: پس از ثبت شکایت مسافر از طریق سامانه ۳۰۰۰۱۴۳، یا مراجعه حضوری به نماینده این اداره کل مستقر در پایانه شهیدکاویانی و بررسیهای لازم، به تخلف رانندگان در عدم خدمات دهی مناسب و تضییع حقوق مسافرین در کمیسیون ماده ۱۱ رسیدگی و با افراد متخلف برخورد قانونی میگردد.