سخنان عدل هاشمی در خصوص نبود پروژه ای عمده برای افتتاح های معمول دولتی ها در هفته دولت به نوعی اعلام بی کلاه ماندن سر این منطقه از کهگیلویه و بویراحمد است. 
کد خبر: ۶۴۷۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱ 26 August 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد /اقتصادی، در بیشتر مناطق کهگیلویه و بویراحمد تعریف، پیگیری و به سرانجام رساندن پروژه ها در افکار عمومی به درستی تعریف نشده است و معمولا در میان موافقان و مخالفان نمایندگان به کشمکشی سیاسی تبدیل می شود و البته نمی توان تداخل کار قوا را نادیده گرفت. آنچه که قانون مشخص کرده است کار اجرایی که شامل پروژه ها هم می شود از وظایف ذاتی دولت است اما واقعیت چیز دیگری است و اگر لابیگری ها و چانه زنی نمایندگان در مرکز کشور نباشد بیشتر پروژه ها عقیم می مانند. معمولاً و با شروع برخی مناسبت های ملی خصوصاً هفته دولت، سعی می شود بیشترین بهره‌برداری از پروژه‌ها صورت گیرد. گویا امسال هفته دولت برای کهگیلویه چنگی به دل نمی زند! 
سخنان عدل هاشمی در خصوص نبود پروژه ای عمده برای افتتاح های معمول دولتی ها در هفته دولت به نوعی اعلام بی کلاه ماندن سر این منطقه از کهگیلویه و بویراحمد است. 
نماینده کهگیلویه ضمن اعلام اینکه هیچ پروژه‌ای عمده ای در هفته دولت در کهگیلویه افتتاح نخواهد شد گفت : قطعا استاندار، معاون عمرانی استاندار و فرماندار این توجه را داشته باشند پروژه‌هایی که از تکمیل آنها پنج تا ۱۰ درصد مانده افتتاح نشود زیرا در نگاه مردم چیز خوبی نیست.
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس با بیان اینکه طی هفته دولت هیچ پروژه کلان قابل ذکری در این شهرستان افتتاح نخواهد شد گفت: اما در اینده پروژه‌هایی از جمله گازرسانی به دیشموک و چاروسا و جاده سوق به دهدشت را داریم. 
روایت عدل هاشمی از سر بی کلاه کهگیلویه در هفته دولت +جزئیات

عدل هاشمی‌پور  اظهار داشت:به رغم همه مشکلاتی که دامنگیر دولت است و با وجود منابع مالی محدود نسبت به سال‌های گذشته وضعیت اعتباری شهرستان نسبت به گذشته خوب است و در برخی جاها با رشد ۱۵ تا ۲۰ درصدی روبرو هستیم.
 
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس با اعلام رضایت از توزیع اعتبارات شهرستان افزود: با شناختی که از شرایط کشور و منابع دولت دارم اعتباارت را خوب می‌دانم ضمن اینکه همیشه اعتقاد دارم نباید قانع باشیم.
 
هاشمی‌پور با بیان اینکه با منابع محدود دولت نمی‌توان این عقب ماندگی را برطرف کرد گفت:باید از بخش خصوصی، جذب سرمایه‌گذار، خیرین و مؤسساتی که کار عام المنفعه انجام می‌دهند کمک بگیریم .
 
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس تصریح کرد: امیدوارم این اعتبارات مدیریت شود و مدیران نسبت به جذب حداکثری اعتبارات تلاش کنند.
 
وی، تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام را در اولویت خواند و گفت: پروژه ۱۰ کیلومتری جاده داریم که ۱۲ سال زمان برده است، باید مدیریت کنیم این پروژه‌ها تکمیل شود انتظار دارم این اولویت‌بندی در همه حوزه‌ها مدیریت شود.
 
هاشمی‌پور با تأکید بر اینکه هیچ پروژه‌ای حتی با پیشرفت فیزیکی ۹۰ تا ۹۵ درصد نباید افتتاح شود بیان داشت: پروژه‌های افتتاحی باید ۱۰۰ درصد تکمیل شده و آماده بهره‌برداری شود.
 
هاشمی‌پور گفت: قطعا استاندار، معاون عمرانی استاندار و فرماندار این توجه را داشته باشند پروژه‌هایی که از تکمیل آنها پنج تا ۱۰ درصد مانده افتتاح نشود زیرا در نگاه مردم چیز خوبی نیست.
 
وی در پاسخ به سوالی درباره وعده‌های مکرر در تعیین زمان بهره‌برداری از جاده سوق تصریح کرد: با شناختی که از کارهای باقی‌مانده این پروژه دارم فکر نمی‌کنم طی هفته دولت به بهره‌برداری برسد.
 
هاشمی‌پور گفت: امیدوارم دو تا سه هفته بعد از هفته دولت گازرسانی به دیشموک و چاروسا و جاده سوق به دهدشت را بتوانیم افتتاح کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار