بلاتکلیفی 17ساله زمین خریداری شده

کد خبر: ۶۴۶۷۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲ 22 July 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد ،مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم ، اظهار داشت:۳۰۰ خانوار یاسوجی ۱۷ سال پیش زمینی را در روستای سروک در ۵ کیلومتری مرکز استان از این اداره جهت ساخت مسکن خریداری کردند ولی همچنان در بلاتکیفی بسر می‌برند.

17 سال پیش در منطقه سروک سه نقطه از زمین‌های منابع ملی مشخص و روند قانونی برای واگذاری انجام و به مردم نیازمند و بدون منزل واگذار شد.


ابراهیم فرزانه با اشاره به اینکه این اراضی واگذار شده و دیگر دولت مالک نیست، عنوان کرد: برخی از اهالی مردم روستای سروک اجازه ساخت و


ساز در این زمین‌ها را نمی‌دهند و دهیاری و شورای اسلامی روستا مانع ساخت و ساز مردم می‌شوند و معتقدند این محل جهت احداث ساختمان مطلوب نیست و باید در این محل فضاهای عمومی پیش‌بینی شود.

فرزانه خواستار همکاری مسئولان استانی برای رفع نگرانی 300 خانوار شهرستان بویراحمد شد و افزود: حتی برخی از افرادی که این زمین‌ها به آنها واگذار شده نسبت به فروش زمین خود اقدام کرده‌اند.

وی تصریح کرد: تنها راه رفع این مشکل خرید زمین‌های کشاورزی جنب زمین‌های مورد نظر است و باید بتوانیم رضایت متقاضیان را نیز فراهم کنیم و با یک قیمت مناسب به آنان واگذار کنیم.

فرزانه ابراز کرد: انتظار می‌رود مسئولان استانی برای رفع این مشکل تلاش کنند تا بتوانیم در کمترین زمان ممکن بلاتکلیفی 17 ساله 300 خانوار شهرستان بویراحمد پایان دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار