مهم ترین اولویت های شهردار اصفهان چیست؟

شهردار جدید اصفهان گفت: شهرداری اصفهان برای توسعه نصف جهان برنامه‌های مهمی را در دستور کار قرار داده و در این زمینه برنامه‌ریزی‌های اساسی اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۵۲۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸ 25 June 2015
به گزارش تابناک اصفهان، مهدی جمالی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به برنامه‌های دراولویت شهرداری اصفهان برای توسعه این شهر و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این زمینه اظهار داشت: یکی از این برنامه‌ها، توجه به پروژه‌های در دست اجرا و نیمه تمام شهری به عنوان نخستین اولویت شهرداری است.

وی افزود: پروژه مترو یکی از پروژه‌های مهم شهر اصفهان به شمار می‌رود و سعی بر این داریم تا این پروژعه به سرعت به پیش رود و به زودی شاهد راه‌اندازی قسمتی از آن باشیم.

شهردار اصفهان  بیان کرد: در کنار پروژه‌های نیمه تمام، پروژه‌های جدیدی که قرار است شروع شود به صورت مشارکت مردم از طریق نظرسنجی صورت گرفته درباره آن اجرایی می‌شود و البته نظر اعضای شورای شهر نیز در این زمینه مورد توجه قرار می‌گیرد تا پروژه‌های جدید کلید خورد.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های مد نظر خود گفت: یکی از اولویت‌هایی که بسیار مهم  بوده و باید به آن جامه عمل پوشانید، شفاف سازی موارد مالی و محاسبات با استفاده از نرم‌افزار محاسبات بوده و در تمامی شهرداری مناطق فعال و کار می‌شود.

جمالی‌نژاد تصریح کرد: شفاف سازی موارد مالی و محاسبات مهم است زیرا می‌تواند شهرداری شیشه‌ای را کلید بزند و اعتماد را در بین مردم و شهرداری ایجاد کند. اگر این اتفاق صورت گیرد، بسیاری از مردم می‌توانند محاسبات را خودشان انجام داده و با  اعتماد و خیال راحت کار خود را به پیش ببرند.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و ورزشی مد نظر شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در زمینه برنامه‌های فرهنگی و ورزشی شهرداری  برنامه‌های مفصل و وسیعی را در نظر دارم که در آینده این برنامه‌های اطلاع‌رسانی و پرداخته می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار