اسناد مربوط به محرومیت زکی‌پور و شجاع خلیل زاده

کمیته انضباطی آرای دربی 85 را اعلام کرد و تصاویر ثبت شده از این بازی آنها را به اثبات می‌رساند.
کد خبر: ۵۱۹۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰ 05 November 2017

به گزارش تابناک : احکام مربوط به دربی 85 از سوی کمیته انضباطی اعلام شد و متخلفان این بازی توسط این کمیته با محرومیت و جریمه همراه شدند.

دربی 85 که مثل تمام بازی‌های مشابه گذشته خالی از حاشیه و درگیری نبود، با اخطارهای زیادی از سوی بیژن حیدری، داور مسابقه همراه شد و اتفاقاتی هم روی سکوها رخ داد که از چشم ناظران مسابقه دور نماند و کمیته انضباطی در موردش حکم صادر کرد.

تصاویر مربوط به این احکام را در زیر می‌بینید:

 

درگیری خلیل‌زاده - شجاعیان

photo_۲۰۱۷-۱۱-۰۵_۱۰-۲۷-۲۰

photo_۲۰۱۷-۱۱-۰۵_۱۰-۲۷-۲۱ (2)

در یک صحنه در حالیکه بازی در حال انجام بود، شجاع‌ خلیل‌زاده به دلیل هل دادن داریوش شجاعیان با اعلام خطا توسط داور و به وسیه کارت زرد جریمه شد. بعد از بازی خلیل‌زاده در صحبت‌های خود شجاعیان را به تمارض متهم کرد. کمیته انضباطی در نهایت خلیل‌زاده را یک جلسه از همراهی تیمش محروم کرد.

 

زکی‌پور - کامیابی‌نیا

65491-1509031568

در دقایق پایانی بازی در حالی که سرور جپاروف مشغول دفع توپ از یک سوم دفاعی استقلال بود، میلاد زکی‌پور با ضربه‌ای عمدی کمال کامیابی‌نیا را سرنگون کرد که این موضوع از چشم کمک داور مسابقه دور نماند و این بازیکن با اخطار از سوی داور روبرو شد و حالا کمیته انضباطی هم یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد.

 

پرتاب اشیا به زمین بازی

photo_۲۰۱۷-۱۱-۰۵_۱۰-۲۷-۲۲

photo_۲۰۱۷-۱۱-۰۵_۱۰-۲۷-۲۳

 پیش از شروع مسابقه از سوی تماشاگران اشیائی به داخل زمین پرتاب شد که منجر به تاخیر در شروع مسابقه شد و به همین دلیل کمیته انضباطی با جریمه 100 میلیون ریالی پرسپولیس را محکوم کرد.

 

پرتاب نارنجک

photo_۲۰۱۷-۱۱-۰۵_۱۰-۲۷-۲۱

تخلفات سکوها فقط به پرتاب اشیا ختم نشد و با پرتاب نارنجک هم همراه شد که یک عکاس کنار زمین را مصدوم کرد. استقلال هم به دلیل تخلف تماشاگرانش مثل پرسپولیس 100 میلیون ریال جریمه شد.

 

وریا غفوری

201178bdd79fe1495bc2cb365aabf1a8_1076_

غفوری در کنار عملکرد خوبی که در زمین داشت، مثل اکثر بازیکنان حاضر در بازی عصبی بود و این عصبانیت را بارها با اعتراضات شدید به تصمیمات داور مسابقه نشان داد و در یک صحنه نیز با ضربه به داور آن را به نمایش گذاشت. در نهایت غفوری علاوه بر کارت زردی که گرفت، با تذکر کتبی هم روبرو شود.






منبع : ایلنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار