شهردار جدید اردبیل و ورزش

ماهنامه 'ورزش اردبیل ' تنها نشریه ورزشی استان در شماره جدید خود به بهانه انتخاب شهردار جدید اردبیل مطلبی با عنوان ' شهردار جدید اردبیل و ورزش ' درج کرده است .
کد خبر: ۴۹۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸ 18 June 2015

  'بالاخره بعد از حرف و حدیث فراوان، رایزنی ها،گفتگوها، کشمکش ها، تعریف ها و انتقادها شهردار اردبیل انتخاب شد و این بار قرعه بنام لطف اللهیان خورد تا برای خدمت به شهر اردبیل و مردم ولایی و حسینی کمر همت ببندد و توانائی ها، تجربه و هر آنچه که دارد را در طبق اخلاص بگذارد تا از این امتحان بزرگی که با رای اکثریت اعضاء در پیش روی او قرار داده شده است موفق و سربلند باشد.

برای هر مسئولی که در هر پست و عنوانی قبول مسئولیت می نماید باید آرزوی توفیق و پیروزی کرد.علم مخالفت از روز اول برداشتن نمی تواند کاری صحیح و درست باشد. همانطوریکه تعریف و تمجید و سخن گفتن از کاردانی ، توان مدیریتی بالا ، محبوبیت در میان مردم و کارکنان و ذکر عناوین دیگر کاری بیهوده و عبث است .

عیار یک مسئول در طول زمان و با ارائه خدمات مشخص می شود. ناجوانمردی است که عده ای از همین حالا انتقاد بکنند و فرصت طلبی است تا چیزی نشده و مسئولی در پشت میز مسئولیت قرار نگرفته آنقدر از او تعریف و تمجید شود که تعجب همگان را برانگیزد.

برای لطف اللهیان بعنوان شهردار اردبیل آرزوی توفیق می کنیم ولی از هم اکنون نمی خواهیم قضاوت بکنیم و او را فردی ضعیف قلمداد کنیم و یا او را گمشده ای در دنیای مدیریت استان تلقی نماییم . لطف اللهیان بعنوان شهردار اردبیل انتخاب شده است او را در قبال فکر و عمل درست،گروهی و جناحی و باندی عمل نکردن و در جهت منافع شهر و شهروندان حرکت کردن مورد حمایت قرار دهیم و پس از گذشت زمان کافی در ارتباط با عملکرد وی قضاوت نماییم.

انهایی که امروز به به و چه چه می کنند حتما منافعی را دنبال می کنند و کسانی که از همین امروز در جبهه منتقدین قرار گرفته اند بدون شک منافعی را از دست داده اند.

شهردار شدن لطف اللهیان با رای شکننده اعضای شورای اسلامی شهر صورت پذیرفته و 7 رای در مقابل 6 رای حریف کلید اتاق شهرداری را تحویل گرفته است. علیرغم این امر امید آن داریم که دیگر اعضای شورای شهر یعنی آن شش نفری که در انتخاب شهردار به لطف اللهیان رای نداده اند به رای اکثریت احترام بگذارند و وی را در اجرایی کردن برنامه های موثر و قابل قبول یاری و پشتیبانی کنند.

انتظار نشریه ورزش اردبیل بعنوان تنها نشریه ورزشی استان آن است که شهردار اردبیل تا آنجا که در توان دارد و قوانین و مقررات موجود اجازه می دهد ورزش اردبیل را مورد حمایت قرار دهد و به طرق مختلف در گسترش ورزش قهرمانی و همگانی از هیچ کوششی دریغ ننماید.

مسلما بهره بردن از مشاورینی توانا و خوش فکر می تواند شهردار اردبیل را در این مسیر همراهی نماید.مشاورینی با تجربه و امتحان پس داده می توانند بسیار موثر باشند .

مهمترین بحثی که در ارتباط با ورزش شهرداری قابل طرح می باشد حمایت از تیم فوتبال شهرداری و باشگاه می باشد. لطف اللهیان سال ها در مجموعه شهرداری خدمت کرده و به ریز و بم امور این تشکیلات واقف است از طرف دیگر از میزان عشق و علاقه جوانان و تماشاگران اردبیلی به تیم شهرداری نیز آگاهی کامل دارد.

نگارنده این مطلب آشنایی نزدیک با شهردار جدید اردبیل ندارد ولی اگر اشتباه نکرده باشم در فصل گذشته در یکی از دیدارهای خانگی وی با حضور در ورزشگاه تختی بازی تیم شهرداری در مقابل یکی از حریفان را از نزدیک تماشا کرد . وقتی خبر شهردار شدن لطف اللهیان را شنیدم حضور وی در ورزشگاه از ذهنم گذشت و برای حمایت هر چه بیشتر شهردار از تیم امیدوار شدم.

آقای شهردار ، تیم شهرداری شناسنامه فوتبال اردبیل است . این تیم به جامعه ورزش، جوانان ، نوجوانان و دوستداران فوتبال تعلق دارد . حضور تیم شهرداری در لیگ دسته یک شور و نشاط را به جامعه جوانان اردبیل به ارمغان آورده است . تیم فوتبال شهرداری عامل توسعه فوتبال اردبیل بوده و از برای جذب جوانان و نوجوانان به این رشته نقش موثری دارد. موفقیت های شهرداری در مسابقات برای مدت ها شادی و سرور را در بین جوانان اردبیل حاکم می کند و به نوعی با فعالیت این تیم، ورزش و فوتبال به جمع خانواده های اردبیلی نفوذ کرده و در بین مردم منطقه این رشته ورزشی از جایگاه خاصی برخوردار می شود. تیم فوتبال شهرداری در هر دیدار خانگی بیش از 10 هزار تماشاگر فهیم،عاشقو علاقه مند را به ورزشگاه فرا می خواند و این کار فرصت بزرگی را برای مسئولین فرهنگی منطقه ایجاد می کند که به نحو مطلوب بتوانند از آن بهره ببرند و فرصت نیکوی به دست آمده را بی خود و بی جهت از دست ندهند.

همه این ویژگی ها دست به دست هم می دهند تا به مسئولان به قبولانند که باید از فوتبال حرفه ای و تیم شهرداری حمایت کنند و مسلما نقش شهردار اردبیل در حرکت رو به جلو تیم، خوب و هدفمند بسته شدن تیم و برنامه ریزی برای صعود به لیگ برتر می تواند بسیار موثر و تعیین کننده باشد و از لطف اللهیان بعنوان شهردار اردبیل انتظار می رود که در این مسیر و توجه به فوتبال و تیم شهرداری و باشگاه به خوبی عمل نماید و تا آنجا که می تواند در بهبود وضعیت باشگاه و تیم اقدام نماید.حضور بیش از ده هزار تماشاگر در هر یک از دیدارهای خانگی شهرداری بهترین دلیل و مدرک بر جایگاه واقعی این تیم در بین مردم و محبوبیت آن در میان جوانان است. پس باید در تقویت این جایگاه بکوشیم و در ارتقای جایگاه تیم تلاش نماییم.

بر شهردار اردبیل و شورای شهر است که از این امانت بزرگ جامعه ورزش و جوانان اردبیلی بخوبی محافظت نمایند و به هر وسیله ممکن از ایجاد حاشیه در آن ممانعت کنند و امور تیم و باشگاه را به افراد کاردان و لایق بسپارند و در این رابطه با هیچ فرد و احدی تعارف نداشته باشند و بدون توجه به رابطه ها، رایزنی ها و باند بازی ها هر آنچه که به صلاح تیم و باشگاه است عمل کنند و بدانند اگر صادقانه در مسیر قدم بگذارند مردم ،جوانان و رسانه های صادق و عمل گرا از شهرداری وشورای شهر حمایت خواهند کرد.

از شهردار اردبیل انتظار می رود که در امور ورزش و تیم فوتبال به چاپلوسان، فرصت طلبان و عاشقان میز و مقام و پست امکان اظهار وجود ندهد. سپردن مسئولیت به افراد با پیشینه و سابقه کاری درخشان می تواند از مهمترین و قابل توجه ترین پارامتر ها باشد و در نهایت توجه هر چه بیشتر به تیم فوتبال و فراهم کردن زمینه های لازم برای حضور مقتدرانه در رقابت های لیگ دسته یک فصل آینده می تواند از مهمترین برنامه ها و وظایف شهردار جدید اردبیل به شمار آید و امید آن داریم که لطف اللهیان در جوابگویی به این خواست خیل عظیم جوانان و دوستداران فوتبال در منطقه موفق عمل نماید.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار