تدارک ویژه برگزاری باشکوه ماه رمضان در جزیره کیش

ویژه برنامه های بسیاری برای آغاز و برگزاری ساعات با ارزش ماه مبارک رمضان در جزیره کیش تدارک دیده شده که می تواند الگویی برای دیگر دستگاههای فرهنگی کشور در این ماه میهمانی پرودگار باشد تا روزه داران نهایت بهره را از این ماه مبارک بدست آورند.
کد خبر: ۴۹۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۲ 17 June 2015
به گزارش تابناک - جزیره،‌ قرار است تا همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان،‌ ویژه برنامه های متنوعی در جزیره زیبای کیش به اجرا درآید که در قالب هشتمین جشنواره قرآنی و فرهنگی رمضان از سوی سازمان منطقه آزاد کیش تدارک دیده شده است.

این ویژه برنامه ها از 27 خرداد با برگزاری آیین استقبال از ماه ضیافت خدا در جزیره کیش آغاز می شود و با برنامه های متنوعی که آکنده از عطر و بوی الهی است، تداوم می یابد.

مسابقه سفره افطاری اقوام ایرانی درنیمه اول ماه رمضان، برگزاری جلسات روزانه انس باقرآن در حسینیه گیلان کیش و کمپ سحر ویژه بانوان، برگزاری جشن رمضان به مدت 15 شب از ساعت 19 تا 21 مقابل تالارشهر کیش بخشی از این برنامه ها است.

همچنین در روزها و شب های با برکت ماه رمضان،  جشن روزه داران کوچک وجشن ویژه بانوان درشب میلاد امام حسن مجتبی(ع)٫ گرامیداشت شب های قدر و برگزاری مراسم سوگواری برای بانوان٫ اجرای طرح سفره افطار معنوی٫ برگزاری مسابقات قرآن ٫ نقاشی وقصه های قرآنی٫ راه اندازی ایستگاه سعادت وارائه خدمات مشاوره ای وآموزشی از جمله برنامه های امور زنان سازمان منطقه آزاد کیش در ایام ماه مبارک رمضان در جزیره کیش برگزار شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار