تفاهمنامه استقرار صنایع پوشاک در چهارمحال و بختیاری امضاء شد

تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری از امضا تفاهمنامه استقرار صنایع پوشاک در روستاهای این استان خبر داد.
کد خبر: ۴۸۹۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵ 04 September 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- قاسم سلیمانی دشتکی در آیین امضای تفاهمنامه استقرار صنایع پوشاک در روستاهای چهارمحال و بختیاری در سازمان مرکزی برنامه و بودجه کشور تاکید کرد: براساس این تفاهمنامه 720 میلیارد ریال سرمایه گذاری در استان انجام می شود.
وی افزود: با استقرار صنایع پوشاک در روستاهای چهارمحال و بختیاری زمینه اشتغال مستقیم یکهزار و 550 نفر در استان فراهم خواهد شد.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: در این تفاهمنامه مقرر شد همکاری در تامین مالی و اجرای طرح تولید پوشاک در مناطق روستایی منتخب از طریق تشکیل و راه اندازی کارگاه های روستایی انجام و با ایجاد شرکت استانی محصولات تولیدی براساس الگوی اجرایی پیوست تفاهمنامه صورت گیرد.
وی با تشریح وضعیت موجود اشتغال چهارمحال و بختیاری و اقدامات دولت یازدهم در این زمینه یادآور شد: کاهش هزینه سرانه اشتغال در کشور باید مورد توجه قرار گیرد.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: اجرای این تفاهمنامه در دوره دو ساله و با هدف تجهیز و تقویت کارگاه های روستایی تولید پوشاک، افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی صورت می گیرد.
در نشست امضای تفاهمنامه استقرار صنایع پوشاک در روستاهای چهارمحال و بختیاری رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، وزیر صنعت معدن و تجارت، مدیرعامل بانک کشاورزی کشور، سومبات هاکوپیان رئیس هیات مدیره انجمن صنایع پوشاک ایران حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار