معاون استاندار سمنان خبر داد

کاهش 20 درصدی تلفات حوادث جاده‌ای در سمنان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از کاهش 20 درصدی تلفات حوادث جاده‌ای در این استان در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۴۴۹۸۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷ 29 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، مهدی زندیه‌وکیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در خصوص ارتقای ایمنی ترددها برنامه‌های متعددی پیش‌بینی شده و تصادفاتی که در سال 95 اتفاق افتاده، در بخش تلفات ناشی از عدم رعایت ایمنی به‌ویژه در درون شهرها بوده است.

وی تصریح کرد: گزارش حوادث رانندگی روی داده در سه‌ماهه ابتدای امسال ارائه شده است و خوشبختانه استان سمنان با توجه به فعالیت‌های خوبی که عوامل شورای ترافیک ازجمله پلیس، شهرداری‌ها و بقیه ارکان مرتبط داشتند، رتبه اول کاهش تلفات را در درون شهر کسب کرده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان افزود: از این جهت هم استان سمنان برای بار دوم است که موفقیت پیدا می‌کند و چندی پیش هم جلسه کمیته ایمنی راه‌ها را داشتیم و برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفت.

زندیه‌وکیلی بیان داشت: در سطح برون‌شهری هم آماری داریم که باید کاهش یابد؛ در حوادث درون‌شهری رتبه اول کاهش تلفات در کشور را در سال 95 اخذ کردیم و در برون‌شهری هم روند ما کاهشی بوده است و جزو استان‌های برتر بودیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه امسال هم وضعمان خوب است و در حوادث برون‌شهری 20 درصد کاهش داشتیم و تلفات جاده‌ای مشابه وضع سال گذشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار