سرپرست اداره کل حمل و نقل سمنان خبر داد

آمادگی 27 مجتمع خدماتی و رفاهی بین‌راهی سمنان برای پذیرایی از مسافران تابستانی

سرپرست اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان از آمادگی 27 مجتمع خدماتی و رفاهی بین‌راهی در این استان برای پذیرایی از مسافران تابستانی خبر داد.
کد خبر: ۴۴۰۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲ 13 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، احسان منصورکیایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به تعطیلات تابستان و آغاز سفر تابستانی هم‌وطنان، اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان با برنامه‌ریزی و تمهیدات مناسب، آمادگی کامل حمل و نقل جاده‌ای را در خدمت‌رسانی به مسافران و زائران حرم مطهر امام هشتم (ع) اعلام می‌کند.

وی با تأکید بر لزوم توجه به اهمیت وجود این‌گونه تأسیسات زیربنایی و نقش مهم و بسزای آن‌ها در پیشگیری و کاهش حوادث جاده‌ای تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم برای پیش‌بینی تمهیدات موردنیاز با مدیران مجموعه‌های مذکور به‌منظور خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران به عمل آمده است.

سرپرست اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان با اشاره به اینکه استان سمنان جزو استان‌های برتر در حوزه مجتمع‌های خدماتی و رفاهی است، افزود: بر اساس مصوبات ستاد تسهیلات سفر، کمیته نظارت بر مساجد، نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی در شهرستان‌های استان تشکیل شده است.

منصورکیایی ادامه داد: نمایندگان فرمانداری، ستاد اقامه نماز، علوم پزشکی، میراث فرهنگی و گردشگری، شرکت نفت و اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان نسبت به بازدید از مجتمع‌های خدماتی و رفاهی و اماکن بین‌راهی و زائرسراها در استان اقدام خواهند کرد.

وی ارائه خدمات مطلوب به مراجعان و مسافران به خصوص زائران حرم مطهر رضوی (ع) را بسیار مهم و ضروری عنوان کرد.

سرپرست اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان افزود: در ایام تابستان، تیم‌های کنترل و نظارتی این اداره کل بر روند ارائه خدمات مجتمع‌های خدماتی و رفاهی در حال بهره‌برداری واقع در حاشیه راه‌های حوزه استحفاظی استان‌ نظارت خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار