رشد ۲۰ درصدی شرکت کنندگان چهارمحال و بختیاری در پرسش مهر ریاست جمهوری

تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری از رشد ۲۰ درصدی شرکت کنندگان چهارمحال و بختیاری در پرسش مهر ریاست جمهوری طی سال تحصیلی جدید خبر داد.
کد خبر: ۳۸۸۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳ 05 March 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- بهروز امیدی در یازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان از اجرای طرح شهاب (شناسایی و هدایت استعدادهای برتر) در شش منطقه استان طی سال جاری خبر داد و گفت: این طرح در سال تحصیلی آینده در شش منطقه آموزشی دیگر نیز اجرایی خواهد شد.
وی از رشد ۲۰ درصدی شرکت کنندگان چهارمحال و بختیاری در پرسش مهر ریاست جمهوری طی سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: امسال ۹۴ هزار نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان در طرح پرسش مهر ریاست جمهوری شرکت و ۱۶ نفر از شرکت کنندگان رتبه برتر کشوری را کسب کردند.
امیدی خاطرنشان کرد: سال گذشته شهرداری‌ها موظف بودند ۵۵۰ میلیون تومان به حساب آموزش و پرورش واریز کنند که متأسفانه تنها ۱۳۶ میلیون تومان واریز شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه افزود: امسال نیز تا کنون از محل عوارض شهرداری‌ها ۱۴۳ میلیون تومان به حساب آموزش و پرورش واریز شده است.
وی میزان درآمد اختصاصی آموزش و پرورش استان از مراکز درمانی بهداشتی، مراکز آموزشی رفاهی، اجاره ساختمان‌ها، هنرستان فنی و حرفه‌ای، عوارض شهرداری و کانون‌ها و اردوگاه‌ها را در سال جاری شش میلیارد و ۵۴۹ میلیون تومان گزارش کرد و گفت: این درآمد در سال گذشته نیز پنج میلیارد تومان بود.
امیدی در ادامه اظهار کرد: تحقق درآمد اختصاصی آموزش و پرورش در سال جاری ۸۹ درصد بوده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: تا کنون پنج هزار نفر برای دریافت بن بیسوادی در استان شناسایی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار