معاون اداری و مالی شهرداری کرمانشاه:

موفقیت مدیریت شهری بدون مشارکت شهروندان امکان پذیر نیست .

معاون اداری و مالی شهرداری کرمانشاه در جمع مدیران شهرداری گفت : باید به دنبال فضایی باشیم که درآن شهروندان کرمانشاهی به عنوان صاحبان اصلی شهر بتوانند در کنار مسئولین مدیریت شهری مشارکت چشم گیر و مسئولانه ای داشته باشد و در این زمینه وجود شهروندان دغدغه مند در خصوص احساس مسئولیت در محیط زیست شهری یکی از شاخص های توسعه و پیشرفت شهر می تواند باشد .
کد خبر: ۳۷۶۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱ 13 February 2017
به گزارش خبرگزتاری تابناک به نقل از گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ،مهندس حیدر کرمی افزود : تفکر و شعار شهر بهتر و زندگی بهتر تحقق پیدا نخواهد کرد مگر اینکه بستر مناسب مشارکت عمومی شهروندان را در حوزه مدیریت  شهری فراهم آوریم .
مهندس حیدر کرمی تصریح کرد : میزان موفقیت مدیریت شهری به شناخت مدیران از نیازهای شهروندان و تلاش جهت برآورده نمودن انتظارات شهروندان می باشد که رضایت شهروندان را جلب نموده  و حس اعتماد متقابل را به وجود آورد.
وی با تاکید بر اینکه در این راستا نیز باید به این نکته توجه شود که مدیران شهری نیز برای پاسخگویی و تحقق انتظارات شهروندان قطعاً با محدودیت هایی برخوردار هستند گفت :
اداره بخشی از مدیریت شهری از جمله محله ها به خود مردم ، و کاهش تصدی گری ها و برون سپاری فعالیتها از طریق  ساماندهی و برنامه ریزی مناسب می تواند ازظرفیت مشارکت نهادهای  مدنی و شهروندان برای توسعه و پیشرفت شهر  خصوصاً محله ها را بوجود آورد .
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار