ایجاد 203 فرصت شغلی برای مددجویان پارس آباد

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) پارس آباد گفت: سال گذشته 203 فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت و دیگر افراد مستعد و آماده برای ورود به بازار کسب و کارتوسط این نهاد ایجاد شده است.
کد خبر: ۳۶۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲ 18 May 2015

به گزارش ایرنا، ارشد سعادتی افزود: برای بستر سازی و عملیاتی شدن این تعداد شغل از محل منابع امدادی وهمچنین بانک های عامل بیش از 13 میلیارد ریال به متقاضیان تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه برای ایجاد 87 طرح اشتغالزایی بیش از 2 میلیارد ریال تسهیلات از محل صندوق اشتغال کمیته امداد پرداخت شده است، گفت: از طریق منابع بانکی نیز بیش از 11 میلیارد ریال برای اجرای 116 طرح خودکفایی تسهیلات کم بهره پرداخت شده است.

سعادتی تصریح کرد: این مقدار تسهیلات پرداختی جهت ایجاد طرح های اشتغالزایی در زمینه های کشاورزی، باغداری، دامپروری، صنایع دستی، خدماتی و دیگر فعالیت های صنفی و صنعتی پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان پارس آباد با بیان اینکه طی این مدت، یک هزار و73 نفر از مددجویان تحت پوشش این نهاد در زمینه های خیاطی، آرایشگری،کامپیوتروکشاورزی مهارت های فنی و حرفه ای را فراگرفته اند، اظهارداشت: 100 نفر از مددجویان نیز مراحل کاریابی را سپری و هم اکنون در شرکت های کشت و صنعت و دامپروری مغان مشغول به فعالیت و کسب درآمد می باشند.

پارس آبادمغان در 230کیلومتری شمال اردبیل واقع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار