برای حضور در جام جهانی کشتی/

2 ورزشکار کرمانشاهی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران دعوت شدند

رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه از دعوت 2 ورزشکار کرمانشاهی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران برای شرکت در رقابت های جام جهانی خبر داد.
کد خبر: ۳۶۲۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵ 18 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،محمدحسین محبی روز چهارشنبه اظهار کرد: حامد رشیدی و بهمن تیموری کشتی گیرانی هستند که با نظر کادر فنی به اردوی تیم ملی بزرگسالان کشورمان دعوت شده اند.
وی ادامه داد: رشیدی در وزن 70 کیلو و تیموری در وزن 74 کیلوگرم حضور دارند.
محبی افزود: اردوی تیم ملی کشتی آزاد ایران با حضور 19 ورزشکار از چهارم تا شانزدهم بهمن در خانه شماره شماره یک تهران برگزار می شود.
رئیس هیات کشتی کرمانشاه خاطرنشان کرد: در اردوی تیم ملی نفرات شاخصی مانند حسن رحیمی، مسعود اسماعیل پور، مصطفی حسین خانی، حسن یزدانی و کمیل قاسمی نیز حضور دارند.
وی خاطرنشان کرد: تیم ملی کشتی آزاد ایران خود را برای حضور در رقابت های جام جهانی سال 2017 که 29 بهمن در کرمانشاه برگزار می شود، آماده می کند.
محبی در ادامه و با تاکید بر آماده بودن شرایط برای میزبانی این رویداد مهم، افزود: در جلسه ای که روز گذشته با حضور استاندار کرمانشاه و خادم رئیس فدراسیون برگزار شد دو طرف بر هرچه باشکوهتر برگزار شدن این رقابت ها تاکید کرده و آقای رازانی استاندار نیز اعلام کرد که حمایت های لازم را از برگزاری این مسابقات به عمل خواهد آورد.
وی در پایان گفت: این رقابت ها با حضور هشت کشور اول جهان در کشتی آزاد برگزار و می توان آن را مهمترین مسابقاتی عنوان کرد که تاکنون در تاریخ ورزش کرمانشاه برگزار شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار