آغاز پروژه زمین فوتبال نور پس از 9 سال

کد خبر: ۳۴۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷ 13 May 2015
رئیس اداره ورزش و جوانان نور گفت: تنها پروژه زمین فوتبال استاندارد شهرستان نور پس از 9 سال آغاز به‎کار کرد.

اردشیر باقری امروز در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اینکه این پروژه پس از 9 سال دوباره آغاز به‎کار کرد، اظهار کرد: تنها زمین فوتبال استاندارد این شهرستان با تلاش و پیگیری‌های انجام‌شده، آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه زمین استاندارد فوتبال شهرستان نور که یک پروژه ملی محسوب می‌شود به‌دلیل نبود اعتبار و بودجه، چند سال فعالیت نداشت و با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده پس از 9 سال آغاز به فعالیت کرد، افزود: برای فاز نخست این مجموعه که شامل چمن مصنوعی و افتتاح پیست دوومیدانی است، با تلاش‌های به‎عمل‎آمده اعتبار و بودجه بسیار خوبی مصوب شد که این بودجه بالغ بر یک‌میلیارد و 200 میلیون تومان بود که این اعتبار و بودجه می‌تواند بخشی از این مشکلات را برطرف کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نور تصریح کرد: با توجه به اینکه این شهرستان در عرصه فوتبال بازیکنان خوب و باتجربه‌ای را به کشور معرفی کرد، با افتتاح این پروژه ورزشی بخش بزرگی از مشکلات ورزشکاران به‌ویژه فوتبال این خطه برطرف می‌شود.

این مسئول بیان کرد: برای فاز دوم این پروژه نیز با پیگیری‌های مستمر مدیرکل ورزش و جوانان استان و دیگر مسئولان به‌طور حتم برای افتتاح کامل این پروژه اعتبار و بودجه خوبی درنظر گرفته شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار