انهدام باند سارقان با 64 مورد سرقت در شهرستان کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی، قطعات خودرو و موتور کولر آبی و کشف 64 مورد سرقت خبر داد.
کد خبر: ۳۱۰۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹ 10 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا سرهنگ رضا شیرزادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: به دنبال وقوع چندین مورد سرقت از اماکن خصوصی، لوازم و قطعات داخل خودرو، موتور کولر آبی در سطح حوزه استحفاظی، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران کلانتری 24 الهیه، 13 فردوسی، 17 بعثت، 18 سجادیه، 20 حافظیه و 15 شریعتی با تلاش مستمر موفق به شناسایی یک باند 6 نفره در این زمینه شدند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: با اقدام های اطلاعاتی مخفیگاه اعضای این باند در یکی از محلات شهر کرمانشاه شناسایی شد و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.
سرهنگ شیرزادی اظهار کرد: در بازجویی های صورت گرفته متهمان به 64 مورد سرقت اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
وی از شهروندان خواست در جهت پیشگیری از سرقت به توصیه و هشدارهای پلیسی توجه داشته باشند و در صورت اطلاع از هرگونه سرقت و یا تردد افراد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام نمایند. 

** سارقان احشام در شهرستان گیلانغرب دستگیر شدند
فرمانده انتظامی گیلانغرب نیز از دستگیری سارقان احشام و کشف چهار مورد سرقت خبر داد و گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت احشام در سطح این شهرستان، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت. 
سرهنگ محسن ویسی گفت: در این راستا ماموران پس از انجام تحقیقات فنی در عملیاتی غافلگیرانه دو سارق احشام را دستگیر و برای تحقیقات بیشتر آن ها را پلیس آگاهی شهرستان انتقال دادند. 
فرمانده انتظامی گیلانغرب اضافه کرد: ماموران پلیس آگاهی با تحقیقات فنی و پلیسی از سارقان، چهار مورد سرقت احشام را کشف کردند. 
سرهنگ ویسی با اشاره به تلاش پلیس برای دستگیری مالخرها از دامداران درخواست کرد: در نگهداری احشام خود بیشتر دقت کنند و هشدارهای پلیسی را جدی بگیرند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موارد را با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار