مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خبر داد:

صدور حدود 90 هزار سند کاداستری در مازندران

کاداستری در استان مازندران تهیه شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 9 درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۳۰۶۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹ 03 October 2016
به گزارش تابناک مازندران، مازندران، محمد حسن بهادر اظهار کرد: در 6 ماهه سال جاری  89 هزار و 71 برگ سند کاداستری در استان مازندران تهیه شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 9 درصد رشد داشته است.
 
وی یادآور شد: قریب به 11 هزار از این اسناد در قالب اجرای قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان های فاقد سند رسمی و مواد 147 و 148 اصلاحی سابق بوده و 7700 سند نیز در راستای اجرای قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن برای روستاهای بالای 20 خانوار و شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت صادر شده است.
 
مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان افزود: از ابتدای امسال تا پایان شهریور  17 هزار و 526 عملیات ثبتی شامل پذیرش تقاضای ثبت و تحدید حدود املاک، تفکیک، افراز و تجمیع اسناد در 24 واحد ثبتی انجام شده که تفاوت چندانی با سال گذشته نداشته است.
 
وی خاطرنشان کرد: در این مدت 10 هزار و 639 تفکیک در استان انجام شده که این آمار بر اساس قطعات تفکیک شده در سامانه های الکترونیکی واحدهای ثبتی وجود دارد.
 
 بهادر تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون به بیش از 62 هزار استعلام پاسخ داده شده است که قریب 12 هزار و 500 مورد آن مربوط به مراجع قضایی و بقیه مرتبط با دفاتر اسناد رسمی و سایر مراجع که حق استعلام از املاک را دارند بوده است.
 
مدیر کل ثبت اسناد واملاک استان از بازداشت قریب به 11 هزار و 500 ملک و رفع بازداشت 7040 ملک طبق دستور مقامات قضایی خبر داد که نسبت به مشابه سال قبل به ترتیب 13 و 6 درصد کاهش داشته است.
 
ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار