معاون سازمان تاکسیرانی کرمانشاه:

آمادگی 3 هزار خودرو برای سرویس مدارس در کرمانشاه

معاون سازمان نظارت و مدیریت بر تاکسیرانی استان کرمانشاه گفت: در سال تحصیلی جدید 3 هزار دستگاه خودرو در کرمانشاه در امر سرویس مدارس فعال هستند.
کد خبر: ۲۹۱۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴ 06 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از فارس،یوسف حیدری،در خصوص بحث سرویس مدارس، اظهار داشت: خودروهایی که در سال گذشته برچسب سرویس مدارس را دریافت کرده‌اند،برای سال تحصیلی 96-95 بیمه و معاینه فنی خودرو را به سازمان تاکسیرانی برای بررسی تحویل دهند تا مجدداً برگه سرویس مدارس برای آن‌ها صادر شود.
معاون سازمان نظارت و مدیریت بر تاکسیرانی استان کرمانشاه در توضیح ارائه مدارک رانندگانی که به‌صورت جدید سرویس مدارس می‌شوند‌،گفت: رانندگان جدیدالورود علاوه بر ارائه بیمه و معاینه فنی، باید تشکیل پرونده دهندتا صلاحیت آن‌ها از مراجع ذی‌ربط تایید شود.وی با بیان اینکه در حال حاضر 9 هزار و 400 خودرو در قالب تاکسی گردشی، آژانسی و مسیری در سطح شهر کرمانشاه تردد می‌کنند، گفت: والدین خودسرانه برای گرفتن سرویس مدارس برای فرزندان خود اقدام نکنند.
حیدری گفت: لیست آژانس‌ها سرویس مدارس از سوی سازمان تاکسیرانی استان به آموزش و پرورش اعلام شده است که آن‌ها نیز به مدیران مدارس ابلاغ کرده‌اند.
به گفته این مسؤول در سال تحصیلی جدید سه‌ هزار دستگاه خودرو در کرمانشاه در امر سرویس مدارس فعال است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار